تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۳
کد خبر : 18398

سکینه مریخ

برگزاری دوره آموزش صنایع‌دستی ویژه مددجویان کانون اصلاح و تربیت نوجوانان ساری

برگزاری دوره آموزش صنایع‌دستی ویژه مددجویان کانون اصلاح و تربیت نوجوانان ساری
معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی مازندران از برگزاری دوره آموزش صنایع‌دستی ویژه مددجویان کانون اصلاح و تربیت نوجوانان شهرستان ساری خبر داد.

به گزارش ریحان نیوز، حسین ایزدی با اشاره به آموزش صنایع‌دستی ویژه مددجویان کانون اصلاح و تربیت مازندران، گفت: رشته‌های حصیربافی و مراحل مختلف ساخت و پرداخت مصنوعات چوبی از جمله رشته‌هایی است که در این دوره به آن پرداخته می‌شود.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران بابیان اینکه این دوره‌ها به صورت رایگان و صدور گواهی‌نامه پایان دوره اجرایی می‌شود؛ افزود: آموزش و ترویج صنایع‌دستی به ویژه رشته‌های بومی و محلی از جمله اهداف این معاونت و دغدغه‌های اداره‌کل است.

او تصریح کرد: با برگزاری این دوره‌های آموزشی ضمن پرشدن اوغات فراغت، نوجوانان با یکی از با ارزش‌ترین مقولات فرهنگی که ارزش اقتصادی بالایی دارد آشنا می‌شوند که می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در آینده شغلی آنان داشته باشد.

ایزدی با اشاره به این مطلب که پرداختن به رشته‌های هنری می‌تواند انسان را به مراحل عالی تکامل سوق دهد؛ یادآور شد: کسب مهارت به ویژه مهارت‌های هنری موجب ارتقای سطح عزت نفس انسان می‌شود و در سلامت جسم و روحش موثر است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.