تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶
کد خبر : 26487

یوسف یوسفی

شهدا از بهترین‌های امت پیامبر (ص) هستند

شهدا از بهترین‌های امت پیامبر (ص) هستند
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:شهدا ما را به مجلس خودشان دعوت می‌نمایند و شهدا به استناد آیات قرآن و روایات معصومین ع، ازبهترین‌های امت پیامبر ص هستند.

به گزارش ریحان نیوز،سردار یدالله جوانی در یادواره ۲۷ تن از شهدای لپاسر رامسر در مسجد حسینی این منطقه افزود:شهدا زندگی شان، مجاهدت هایشان و نیز تقدیم جانشان در راه خدا نشان داد الگو و مصداق آیات الهی درباره جهاد وشهادت هستند.

وی اظهارداشت:شیعه باید بیندیشد که زندگی، اعتقادات، باور و مواضع او چقدر با سیره ائمه همراه است و از ویژگی های مؤمنان ایستادگی در برابر دشمنان است و در میان خود با هم رئوف و مهربان هستند.

وی اظهارداشت: یادواره شهدا مجالی است برای بازخوانی مکتب شهدا، فرهنگ ایثار و مقاومت و اینکه این شهیدان در چه مسیری حرکت کرده و چرا این راه را رفتند.

پس، از ده‌ها سال یاد واره شهدا گرفته می‌شود وشهدا با مجاهدت و‌جانفشانی خود را به هستی مطلق متصل کردند.

وی گفت: یکی از بهترین محافل، مجالس شهدا است، شهدا نیاز به مجالس و یادآوری ما ندارند، بلکه رستگاران هستند، مزد شهدا با خداوند است ما به شهدا نیاز داریم و‌محتاج شناخت شهدا هستیم با فرهنگ جهاد و‌شهادت آشنا شویم از آنها بخواهیم آنان در نزد خدا بخواهند در پیشگاه خدا و شهدا شرمنده نباشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.