تاریخ انتشار : جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۹
کد خبر : 26379

سکینه مریخ

آموزش و پرورش مازندران دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی شد

آموزش و پرورش مازندران دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی شد
آموزش و پرورش استان مازندران به عنوان دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی شناخته شد.

به گزارش ریحان نیوز و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مازندران؛ صبح امروز آئین تقدیر از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی با حضور نوری استاندار مازندران، معاونین استاندار، فرمانداران و مدیران کل استانی به منظور تقدیر از دستگاه‌های برتر استان برگزار شد.

در این آیین آموزش و پرورش استان مازندران به عنوان دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی شناخته شد. “کمالی”مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران با حضور در سالن شهید رجایی سازمان برنامه و بودجه، تندیس دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی را از استاندار مازندران دریافت کرد.

جشنواره شهید رجایی راهبردی است که نتایج آن افزایش کیفیت و اثربخشی نقش مدیران و کارکنان و بهبود تدریجی و مستمر اقدامات در تمام سطوح سازمان را در بر دارد.

مدیدیت راهبردی مدیرکل آموزش و پرورش و تلاش‌های چشمگیر، یکپارچه و هوشمندانه همکاران اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران موجب شد تا آموزش و پرورش رتبه برتر را به خود اختصاص دهد و در جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۳ به عنوان دستگاه برتر با کسب رتبه اول در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی ذیل گروه فرهنگی، علمی و آموزشی معرفی شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.