تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸
کد خبر : 26439

اجرای طرح هادی در ۴۵ درصد روستا‌های بالای ۲۰ خانوار مازندران

اجرای طرح هادی در ۴۵ درصد روستا‌های بالای ۲۰ خانوار مازندران
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران گفت: ۴۵ درصد روستا‌های بالای ۲۰ خانوار مازندران تاکنون طرح هادی اجرا شده است.

به گزارش ریحان نیوز، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران در حاشیه افتتاح چند پروژه عمرانی و خدماتی طرح هادی در قائم شهر گفت: در اجرای طرح‌های هادی روستایی با مشارکت خوب مردم شریف روستا‌های استان بالغ بر ۸۵ پروژه تا پایان هفته دولت امسال افتتاح می شود.

احمدی افزود: علاوه بر این حدود ۱۵ هزار واحد مسکن روستایی را هم در سال ۱۴۰۲ با تسهیلاتی که دولت در اختیار بنیاد مسکن قرار داده با بهره ۵درصد در اختیار مردم قرار دادیم که حدود دو هزار و ۸۰۰ واحد آن در هفته دولت آماده بهره برداری شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران گفت: همچنین این اداره کل در بخش نهضت ملی مسکن هم به کمک دولت در استان شتافت و حدود ۸۵۰ واحد مسکن نهضت ملی مسکن را بنیاد مسکن استان مازندران در دست اجرا دارد که بخشی افتتاح شده و بخش دیگر در ماه‌های آتی افتتاح و تحویل متقاضیان خواهد شد.

احمدی افزود: در نهضت ملی مسکن با همدلی و همکاری مردم و دولت بتوانیم سایر روستا‌های استان مازندران که حدود ۵۰ درصد از دو هزارو ۵۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار را با اجرای طرح هادی در دولت چهاردهم و دولت‌های آتی به اتمام برسانیم وهمه روستا‌های مازندران بالای بیست خانوارمشمول طرح هادی قرار بگیرند.

او اضافه کرد: حدود ۱۳۹۵ روستای بالای ۲۰خانوار استان حداقل در یک تا چهار فاز در طرح هادی که تقریبا ۴۵ درصد از روستا‌های بالا ۲۰خانواراستان مازندران راشامل می‌شود تاکنون اجرا شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.