تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۳
کد خبر : 26446

سکینه مریخ

آئین بهره برداری از ۱۳۱ پروژه عمرانی در حوزه راهداری مازندران

آئین بهره برداری از ۱۳۱ پروژه عمرانی در حوزه راهداری مازندران
آئین بهره برداری از ۱۳۱ پروژه عمرانی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای امروز با حضور استاندار مازندران بطور همزمان در قائم شهر آغاز شد.

به گزارش ریحان نیوز،

یوسف نوری در مراسم نمادین این افتتاحیه درمحل بهره برداری پل روگذر روستای سوخته کلا قائم شهر گفت: پروژه‌های عمرانی امروز در قالب ۱۳۱ طرح راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

استاندار مازندران پل روگذر سوخته کلا قائم شهر را یک راه مواصلاتی مناسب برای کشاورزان، مسافران با کارکردپدافند غیرقابل نام برد که امیدواریم پل‌های نیمه تمام دیگر استان به زودی تکمیل و آماده بهره برداری شوند.

نوری با اشاره به ضرورت رعایت زمان بندی در اجرای پروژه‌ها تاکید کرد: زمانبر شدن پروژه‌ها رنج آور است و طرح‌های عمرانی باید با سرعت و دقت لازم، بموقع اجرا و آماده بهره برداری شوند.

وی با اشاره به موقعیت ممتاز این استان در کشور گفت: مازندران یک استان خاص است و برای استان ممتاز به دلیل ظرفیت‌های بالنده و کارکرد‌های ملی بایستی کار‌های ممتاز انجام شود و شرایط و وضعیت موجود به هیچ وجه مناسب این استان نیست.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای مازندران در این مراسم گفت: برای ساخت پل روگذر روستای سوخته کلا قائم شهر ۴۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

عباسی نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار در مجلس با اشاره به عقب ماندگی مازندران، تامین اعتبارات با نگاه و کارکرد ملی برای مازندران را یک ضرورت اساسی برای توسعه واقعی این استان دانست.

فرماندار قائم شهر با عذرخواهی از مردم منطقه بالاتجن به خاطر یک دهه طولانی شدن اجرای پروژه پل روگذر سوخته کلا اظهار داشت، پل روگذر سوخته کلا آخرین پروژه نیمه تمام عمرانی شهرستان قائم شهر بود که امروز در فرخنده ایام هفته دولت باحضوراستاندار نماینده عالی دولت درمازندران به بهره برداری رسید.

با بهره برداری پل روگذر سوخته کلا قائم شهر ضمن حل مشکل تردد و ترافیک خوردویی ۳۰ روستای منطقه بالاتجن و را ه ارتباطی قائم شهر به سوادکوه شمالی، دسترسی مردم منطقه و مسافران به پارک جنگلی تلار و اساتید و دانشجویان به سایت دانشگاه آزاد این شهرستان تسهیل خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.