تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۳
کد خبر : 26150

رضا متانی

افتتاح تقاطع غیرهمسطح سوخته کلا در هفته دولت

افتتاح تقاطع غیرهمسطح سوخته کلا در هفته دولت
فرماندار شهرستان قائم‌شهر گفت: آخرین پروژه بر زمین‌مانده این شهرستان یعنی تقاطع غیرهمسطح سوخته کلا، پنج‌شنبه این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ریحان نیوز، جواد مولایی قرا امروز در جلسه شورای اداری که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در دفتر امام‌جمعه این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه هفته دولت امسال متفاوت با سال‌های گذشته برگزار می‌شود چراکه رئیس دولت قبل به‌عنوان سیدالشهدای خدمت در بین ما نیست، اظهار کرد: برای رئیس‌جمهور جدید آرزوی موفقیت داریم و از خداوند می‌خواهیم به حرمت خون شهدا و نفس گرم و قدسی مقام معظم رهبری، کمک کند تا از عهده مسئولیتی که در این برهه حساس به وی محول شده، برآید.

وی افزود: هر کشوری روزهای تلخ و شیرینی را دارد و همین روزهای تلخ‌وشیرین است که آینده را می‌سازد و شهادت دکتر بهشتی و رجایی یکی از همان اتفاقات تلخ بود.

مولایی با بیان اینکه هفته دولت فرصت مغتنمی است تا گوشه‌ای از عملکرد دولت به مردم نشان داده شود، اظهار کرد: رسانه‌های معاند و بدخواهان نظام می‌خواهند که نظام را ناکارآمد جلوه دهند و این وظیفه مدیران و رسانه‌ها است که با همکاری با هم عملکرد دولت را به‌درستی انعکاس دهند.
وی ادامه داد: پروژه‌های بزرگی در شهرستان اجرایی شد که از آن جمله می‌توان به افتتاح بیمارستان رازی، نهضت ملی مسکن، احداث پروژه ۱۲۰ واحدی غدیر، پست برق پرچی کلا، اجرای ۱۱۲ طرح هادی روستایی، گام نخست ابرپروژه آب شرب مازندران در شهرستان، اجرای ۵۹ طرح جهاد کشاورزی، ساخت ۷ مدرسه مشارکتی، دولتی و خیر ساز، زیر گذر دخانیات، قائم محله و سه پارک محله‌ای اشاره کرد.
فرماندار شهرستان قائم‌شهر در ادامه به آخرین پروژه بر زمین‌مانده این شهرستان اشاره کرد و افزود: تقاطع غیرهمسطح سوخته کلا، پنج‌شنبه این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.
مولایی با بیان اینکه پروژه بزرگ آزادراه قائم‌شهر به میاندرود با ۴۵ کیلومتر طول و ۷۵ کیلومتر عرض و با اعتبار ۲۶هزار میلیارد تومان، بعد از چندین سال توقف، دوباره آغاز شد، گفت: ۱۵ کیلومتر آن در قائم‌شهر است و از این متراژ، ۱۳ کیلومتر آزادسازی شده است و یک تلاش جمعی و انقلابی طلب می‌کند تا با سرعت بیشتری کار انجام و بخش مهمی از بار ترافیکی کم شود.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.