تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۵
کد خبر : 26385

سکینه مریخ

کشف ۲۰ راس دام سنگین در ساری

کشف ۲۰ راس دام سنگین در ساری
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف ۲۰ راس دام سنگین در عملیات مبارزه با قاچاق و خروج غیر مجاز دام زنده به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در شهرستان ساری خبر داد.

به گزارش ریحان نیوز، سرهنگ”محمد محمدپور” در تشریح این خبر اظهار داشت: با توجه به افزایش خروج غیرمجاز دام از استان مازندران به مقصد استان‌های همجوار و تبعات ناشی از خروج غیرمجاز دام زنده به ویژه افزایش قیمت و کمبود گوشت قرمز در سطح مازندران، مبارزه با قاچاق و خروج غیرمجاز دام زنده در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران یک خودروی ایسوز حامل احشام سنگین را که از مبدا استان گلستان بدون مجوز از دامپزشکی به سمت شهرستان ساری در حال طی طریق بوده در محور ساری به قائم شهر شناسایی و توقیف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف ۲۰ راس دام قاچاق فاقد مجوز حمل از خودروی مورد نظر به ارزشی بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال خبر داد و تصریح کرد: راننده خودرو پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ محمدپور در خاتمه از هموطنان خواست: در صورت مشاهده هرگونه جرایم اقتصادی و قاچاق کالا، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.