تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳
کد خبر : 25946

سکینه مریخ

تجلیل از دو بانوی مازندرانی پرچمدار تیراندازی در نشست خبری

تجلیل از دو بانوی مازندرانی پرچمدار تیراندازی در نشست خبری
نشست خبری هیات تیراندازی مازندران همراه با تجلیل از دو بانوی مازنی پرچمدار تیراندازی؛ خانم هانیه رستمیان المپین و خانم محجوبه بهاری رتبه اول تیراندازی کشور برگزار شد.

به گزارش ریحان نیوز، علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران امروز شنبه ۲۷مرداد ماه در نشست خبری رئیس هیات تیراندازی که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، با بیان اینکه باید قدر ورزشکاران مازندرانی را دانست، اظهار کرد: ۲۰درصد از اعزام به المپیک متعلق به مازندران بوده و یک سوم مدال‌ها توسط مازنی‌ها کسب شد.

وی ضمن تقدیر از خانم هانیه رستمیان المپین مازندرانی افزود: در هشتم مهر ماه ۶هزار نفر در سالن ۶هزارنفری سردار سلیمانی مراسم تجلیل از همه مدال‌آوران المپیک برگزار خواهد شد.

رجبی تاکید کرد: در آمایش سرزمینی به‌دنبال هیئات و شهرستان‌هایی هستیم که قوی‌تر هستند، مازندران پنجم شهریور ماه میزبان ۴هزار کشتی‌‌گیر نونهال به‌همراه خانواده‌ها با نام دومین کنگره شهدای مازندران هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از افتتاح ۹ پروژه در هفته دولت و بهره‌برداری ۲۰ پروژه تا دهه فجر خبر داد و گفت: امیدواریم شاهد رشد سرانه ورزشی در مازندران به ازای هر نفر باشیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: جمعیت یک میلیون و ۲۰۰هزار نفری تنیس روی میز چین دو اعزام اما شهر بابل مازندران دو اعزام داشت که نشان از ظرفیت بالای ورزشکاران این استان دارد.

در ادامه این جلسه بهروز اسکندرنیا رئیس هیات تیراندازی مازندران، اظهار کرد: خبررسانی و رسالت بزرگ خبرنگاری پدیده‌ای است که برای بشر همیشه موثر، اما شغلی سخت و زیان‌آور است.

وی افزود: متاسفانه نگاه ما در ورزش همیشه نگاه برنده است و به اینکه چه مسیری طی شد کمتر توجه می‌کنیم، پیروزی مراتب مختلفی دارد ایستادن در پله آخر نشانه شکست نیست.

اسکندرنیا خاطرنشان کرد: در حوزه ورزش کار فرهنگی ورزشی هزینه بالایی دارد و خیلی بودجه‌ای در این بخش دیده نمی‌شود، هدف اصلی ما تعریف سایت مرکزی هیات تیراندازی مازندران بود که هنوز محقق نشد.

رئیس هیات تیراندازی مازندران همچنین نبود تجهیزات را ضعف ورزش تیراندازی در کشور دانست و گفت: این هیات در استان نیز شرایط خوبی ندارد، خلا اسپانسر وجود دارد، تطبیق هزینه‌ها با قوانین بزرگترین معضل ماست.

این مسئول خاطرنشان کرد: راه‌اندازی سایت هیات تیراندازی در مرکز استان برنامه مهمی است که پیگیر آن هستیم، ساماندهی هیات‌ها در شهرستان‌ها و حمایت از آن‌ها از جمله دیگر برنامه‌هاست.

هانیه رستمیان المپین مازندرانی در حاشیه برگزاری این جلسه با بیان اینکه المپیک خوب بود با اینکه انتظار مدال داشتم، یادآور شد: به‌عنوان نفر سوم وارد فینال شدم خوشحالم که به‌عنوان تنها بانوی مازندرانی برای دومین بار در رقابت‌‌های المپیک حضور داشتم و امیدوارم در آینده در این حوزه مدال کسب کنم.

گفتنی است: در پایان این نشست مراسم تجلیل از بانوی افتخارآفرین مازندرانی در المپیک ۲۰۲۴ خانم هانیه رستمی و خانم محجوبه بهاری رتبه اول تیراندازی کشور برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.