تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۳
کد خبر : 25952

مهرآسا جانعلی پور

امید به شفاعت شهدا، فکر و ذکر ما است

امید به شفاعت شهدا، فکر و ذکر ما است
فرماندار قائمشهر گفت: ما هر چه داریم از برکت خون شهدا است، زمانی که هستیم، توسل به شهدا داریم و پس از آن هم، امید به شفاعت شهدا فکر و ذکر ما است.

به گزارش ریحان نیوز، جواد مولایی قرا نماینده عالی دولت در شهرستان قائم شهر در مراسم یادواره معلمان و دانش آموزان شهید شهرستان قائم شهر که در راستای گنگره بزرگداشت شهدای مازندران در سالن اجتماعات سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، ضمن تکریم و تشکر از مادران و خانواده های معظم شهدا که در سالن حضور داشتند، گفت: مراسم بسیار خوبی تدارک دیده شد و ان شاالله هر کسی به اندازه خود بتواند از برکت این برنامه بهره ببرد.

فرماندار قائمشهر با بیان اینکه در یک طرف صدام به همراه ۷۵ کشور و با حمایت همه جانبه جبهه استکبار بود و در طرف دیگر عزم پولادین مردان مردی که به فرمان حضرت روح‌الله، با سینه ای ستبر در جبهه ی حق علیه باطل حضور پیدا کردند و آن چنان درسی به دشمن تا بن دندان مسلح دادند که دیگر حتی لحظه ای به فکر حمله و تجاوز به این خاک نباشد، افزود: ما هر چه داریم از برکت خون شهدا است، زمانی که هستیم، توسل به شهدا داریم و پس از آن هم، امید به شفاعت شهدا فکر و ذکر ما است.

وی اضافه کرد: اینکه در این برهه از زمان شهدا از ما چه انتظاری دارند باید پاسخ این سوال را از بهترین منبع که همانا وصیت نامه شهدا است، دریافت کنیم و در حقیقیت، نقطه طلایی و مشترک وصیت نامه ی همه شهدا، پشتیبانی از ولایت است.

مولایی قرا با اشاره به این که ما فرزندان مکتب عاشوراییم، بیان کرد:امروز چشم و نگاه همه آزادگان جهان اسلام به کشور ایران است که خون بهای هزاران شهید والامقام است.

نماینده عالی دولت در شهرستان قائمشهر با تاکید بر این مهم که یقیناً وظیفه یک معلم انقلابی، یک مسئول انقلابی و یک دانش آموز انقلابی در این جنگ ترکیبی که دشمن برای ما تدارک دیده و با تمام رسانه های غرب سعی بر بزرگنمایی آن دارد، ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت است و به معنای واقعی کلمه، تجدید میثاق با شهدا و آرمان های الهی شهدا است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.