تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴
کد خبر : 26121

سکینه مریخ

برگزاری قرعه کشی مسابقات لیگ دسته یک والیبال کشور

برگزاری قرعه کشی مسابقات لیگ دسته یک والیبال کشور
قرعه کشی مسابقات لیگ دسته یک والیبال کشور با حضور دو تیم مازندرانی برگزار شد.

به گزارش ریحان نیوز،قرعه‌کشی سی و سومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک مردان ایران دیروز در فدراسیون والیبال برگزار شد و تیم‌های شرکت کننده حریفانشان را شناختند.

دو تیم از مازندران در رقابت‌های این فصل حضور دارند. نام آوران تنکابن و کودگلفام آمل نمایندگان مازندران در این فصل هستند.

در ادامه این جلسه در خصوص زمان آغاز لیگ از نمایندگان تیم‌ها نظرسنجی شد و در نهایت ۲۳ شهریور ماه به عنوان تاریخ شروع این مسابقات انتخاب شد.
لیگ دسته یک والیبال ساعت ۱۶ روز‌های جمعه برگزار می‌شود.
گل‌گهر سیرجان و مس سونگون ورزقان که سال گذشته به عنوان سوم مشترک دست یافتند به عنوان سرگروه در جدول قرعه کشی قرار گرفتند و دو تیمی که مدارکشان کامل نشده طبق قانون در گروه بندی قرار نگرفتند تا در چند روز آینده حضورشان در لیگ دسته یک مشخص شود. در هفته نخست رقابت‌ها سرگروه‌ها میزبان هستند.

گروه بندی سی و سومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک مردان به شرح زیر است:

گروه A:

۱-مس سونگون
۲-مس کرمان
۳-افق قم
۴-عقاب نهاجا
۵-نیروی زمینی
۶-رعد پدافند
۷-رازین پلیمر
۸-شهرداری گنبد
۹-نام آوران تنکابن

گروه B:

۱-گل گهر سیرجان
۲-پدیده صنعت اوج گلپایگان
۳-کریمه قم
۴-مس شهر بابک
۵-فولاد مبارکه سپاهان
۶-تیم ملی والیبال نوجوانان
۷-کودگلفام آمل
۸-کاسپین شهر بهشت
۹-ملوان تهران

نشست قرعه کشی لیگ یک با حضور امیرحسین منظمی سرپرست دبیر کلی، محسن ترابی سرپرست سازمان لیگ، محمدحسن خوشدل سرپرست کمیته داوران، حسین پورکاشیان، بهروز جعفری، لیلی توکلی و نمایندگان تیم‌ها برگزار شد.

در ابتدای این مراسم امیرحسین منظمی ضمن ابراز تاسف از درگذشت محمد شریعتی بازیکن مازندرانی اسبق تیم ملی والیبال گفت: لیگ دسته یک بازوی اصلی فدراسیون والیبال در شناسایی استعداد‌ها است. همگی سابقه درخشان در والیبال دارید و از شما خواهش میکنم به تعهدات خود عمل کنید.

محسن ترابی هم در ادامه این جلسه اظهار کرد: لیگ دسته یک چند سالی است که قوام خوبی گرفته و امسال بسیار سخت‌تر برگزار خواهد شد چرا که لیگ برتر ۱۲ تیمی خواهد شد و احتمالا بازیکنان دو تیم لیگ برتری به لیگ دسته یک اضافه خواهند شد. در تلاش هستیم که مسابقات منسجمی با حضور داوران کارآمد داشته باشیم.

وی ادامه داد: امسال مسابقات را با حضور ۲۰ تیم آغاز خواهیم کرد. تیم ملی نوجوانان ایران با سرمربیگری عادل غلامی در لیگ دسته یک حضور خواهد داشت. البته دو تیم به دلیل کامل نکردن مدارک خود هنوز حضورشان در لیگ دسته یک نهایی نشده و ممکن است این رقابت‌ها با حضور ۱۸ تیم پیگیری شود.

سرپرست سازمان لیگ در خصوص تیم‌های صعود کننده به مرحله بعد توضیح داد: در جلسه کمیته فنی سازمان لیگ درباره تعداد تیم تصمیم گیری خواهد شد که مشخص شود، هشت یا ۴ تیم به مرحله بعد صعود خواهند کرد.

محمدحسن خوشدل سرپرست کمیته داوران هم ضمن تشکر از تلاش‌های سال گذشته پورحسن عنوان کرد: کمیته فنی و داوری یک سازمان هستند و می‌خواهیم بضاعت داوری را گسترش دهیم. با همراهی شما قصد داریم جوانگرایی کرده و گنجایش داوری را افزایش دهیم.

در مسابقات فصل گذشته لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور؛ تیم مهرگان نور یکی از نمایندگان مازندران بود که موفق شد به لیگ برتر والیبال صعود کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.