تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۷
کد خبر : 26254

سکینه مریخ

بیش از ۳۰ سوداگر مرگ در مازندران دستگیر شدند

بیش از ۳۰ سوداگر مرگ در مازندران دستگیر شدند
فرمانده انتظامی مازندران، طرح آرامش ۳ در استان با کشف ۳۸۲ کیلوگرم موادمخدر و دستگیری ۳۲ سوداگر مرگ اجرایی شد.

به گزارش ریحان نیوز،سردار حسن مفخمی شهرستانی در تشریح این خبر گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای برخورد با سوداگران مرگ و جمع‌آوری معتادان متجاهر، اجرای طرح آرامش ۳ را با انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی اماکن جرم‌خیز و آلوده به مواد مخدر در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با تلاش شبانه‌روزی و هماهنگی با مراجع قضایی ۳۲ قاچاقچی حرفه‌ای و ۲۷۵ خرده‌فروش موادمخدر را شناسایی و دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به کشف ۳۸۲ کیلوگرم انواع موادصنعتی و سنتی در بازرسی از مخفیگاه متهمان دستگیر شده است، گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان مازندران ۴۲۵ معتاد متجاهر و ۸۶۶ معتاد را دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد تحویل دادند.

 مفخمی، اعتیاد به مواد‌مخدر را یکی از آسیب‌های جدی و مولد آسیب‌های اجتماعی مثل طلاق، بیکاری، فرار از منزل، ولگردی، ارتکاب به جرائمی مثل نزاع و درگیری، قتل، سرقت و کارتن‌خوابی دانست و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه فعالیت سوداگران در عرصه تهیه و توزیع موادمخدر، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ ویا با حضور در مقر‌های انتظامی به همکارن‌مان اطلاع دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.