تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۳
کد خبر : 25970

یوسف یوسفی

چاپ ۳۰۰ کتاب دفاع مقدس در ستاد بزرگداشت کنگره شهدای مازندران

چاپ ۳۰۰ کتاب دفاع مقدس در ستاد بزرگداشت کنگره شهدای مازندران
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از چاپ حدود ۳۰۰ عنوان کتاب دفاع مقدس در ستاد بزرگداشت دومین کنگره ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید مازندران خبر داد.

به گزارش ریحان نیوز، سرهنگ محمدحسن سلامی در دیدار با دبیر اجرایی و سایر دست‌اندرکاران ستاد کنگره ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید استان مازندران که در محل اجلاسیه شهدای استان برگزار شد، از برگزاری نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، شهربازی مقاومت و چاپ حدود ۳۰۰ عنوان کتاب دفاع مقدس به عنوان مهم‌ترین برنامه‌های حوزه دفاع مقدس و مقاومت استان یاد کرد.

وی برگزاری کنگره ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید مازندران را افتخار و اقدامی بزرگ، ارزشمند و ماندگار در استان یاد کرد که برکات معنوی آن تا مدت‌ها فضای استان را فضای ارزشمند و حماسی خواهد کرد.

سرهنگ پاسدار سلامی با تاکید بر اینکه از همه ظرفیت‌های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برای برگزاری باشکوه اجلاسیه استانی استفاده خواهیم کرد تلاش ویژه اداره کل را در حوزه پژوهش و تدوین کتب دفاع مقدس با اهمیت عنوان کرد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، تجلیل از نویسندگان دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های پیش رو در زمینه برگزاری کنگره استانی یاد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.