تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۴
کد خبر : 25982

یوسف یوسفی

ناراضی کردن مردم بزرگترین خیانت است.

ناراضی کردن مردم بزرگترین خیانت است.
خطیب جمعه ساری با بیان اینکه خدمت به مردم و رضایت مردم بزرگترین و مهم‌ترین سلاح ما برای مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیست‌ها است، گفت: نارضایتی دادن به مردم بزرگترین خیانت است.

به گزارش ریحان نیوز،نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه های آیین عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته مرکز استان با تسلیت سالروز شهادت حضرت رقیه و بیان اینکه انجام کار اساسی و درست در دنیا باعث ماندگاری نام انسان خواهد شد، گفت: از کار غیر اساسی باید پرهیز کنیم و برای آخرت نیز طوری کار کنیم که همیشه باید آماده سفر باشیم.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی با بیان اینکه خدمت به مردم و رضایت مردم بزرگترین و مهم‌ترین سلاح ما برای مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیست‌ها است، گفت: نارضایتی دادن به مردم بزرگترین خیانت است.

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه امنیت را مدیون شهدا هستیم به وضعیت مردم غزه اشاره کرد و گفت: باید با مردم غزه همدردی داشته باشیم و جنایت‌هایی که به ناحق از سوی رژیم صهیونیستی به آنها روا می‌شود را محکوم می‌کنیم.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه خدمت به مردم و رضایت مردم بزرگترین و مهم‌ترین سلاح ما برای مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیست‌ها است، و نارضایتی دادن به مردم بزرگترین خیانت است ، از همه مسئولان می‌خواهیم به مردم خدمت کنند و مشکلات مردم را ببینند و برطرف کنند.

وی با بیان اینکه امام راحل اسرائیل غاصب را غده سرطانی معرفی کرد که باید این غده سرطانی از روی زمین جراحی و محو شود، تصریح کرد: اسرائیل غاصب باید بداند که زمان بزن و در رو تمام شده و این ملت و سربازان این ملت قطعاً انتقام جنایت اسماعیل هنیه را خواهند گرفت و این غده سرطانی را محو خواهند کرد.

امام جمعه ساری خاطرنشان کرد: جهان خواهد دید که روز خونخواهی مهمان عزیز ما برای اسرائیل از روز مرگ فرعون و نمرود در هفتم اکتبر و وعده صادق سخت‌تر و دردناک‌تر خواهد بود.

همچنین نمازگزارن بعداز برگزاری آیین عبادی سیاسی نمازجمعه در سراسر استان، درراهپیمایی جمعه‌های خشم ، محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و ترور رهبر مجاهد حماس شهید اسماعیل هنیه، را محکوم کردند.

این راهپیمایی همزمان با سراسر استان در ساری، مرکز استان از مصلای امام خمینی (ره) به سمت میدان ساعت ساری برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.