تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸
کد خبر : 25798

رضا متانی

خبرنگاران باید در آگاهی‌بخشی به جامعه و رساندن صدای مردم به مسؤولان کوشا باشند

خبرنگاران باید در آگاهی‌بخشی به جامعه و رساندن صدای مردم به مسؤولان کوشا باشند
فرمانده بسیج ناحیه قائم‌شهر گفت: از خبرنگاران انتظار می‌رود تا در آگاهی‌بخشی به جامعه و رساندن صدای مردم به مسؤولان کوشا باشند چرا که آنان پل ارتباطی بین مردم و مسؤولان هستند.

به گزارش ریحان نیوز، سرهنگ محمدباقر قزلباش، در مراسم تجلیل از خبرنگاران با بیان اینکه خبرنگاری عشق است و تنها فقط یک شغل نیست، اظهار کرد: خبرنگار باید از کشف حقایق لذت ببرد مانند رزمنده‌ای که از فتح در سنگر و خاکریز در جبهه‌های جنگ لذت می‌برده است.
وی ادامه داد: ابزار جنگ نرم امروز، رسانه است و خبرنگار باید با پیام‌رسان های جدید و فضای مجازی آشنا باشند.

فرمانده بسیج ناحیه قائم‌شهر تصریح کرد: از خبرنگاران انتظار می‌رود تا در آگاهی‌بخشی به جامعه و رساندن صدای مردم به مسؤولان کوشا باشندچرا که آنان پل ارتباطی بین مردم و مسؤولان هستند.

قزلباش با بیان اینکه شهرستان قائم‌شهر از ظرفیت‌های خوبی در زمینه‌های مختلف مانند نخبگان، گردشگری و منابع طبیعی به‌رمند است، اظهار کرد: شاید هنوز نتوانستیم این ظرفیت‌ها را به‌درستی معرفی کنیم و باید بیشتر در این حوزه قلم زد.
وی از خبرنگاران خواست تا همیشه حرف‌های نو داشته و خلاق باشند چراکه امروز با داشتن یک گوشی موضوعات و اخبار نشر پیدا می‌کند و خبرنگاری می‌تواند یک سروگردن از بقیه بالاتر باشد که خلاق باشد و تولید محتوا کند.
فرمانده بسیج ناحیه شهرستان قائم‌شهر رعایت سه اصل تجربه، دانش و شم
خبری را اضلاع مثلث خبری برشمرد و افزود: کسب تجربه در میادین مختلف، ارتقای سواد رسانه‌ای و به‌روز کردن آن و داشتن علاقه به این حرفه می‌تواند موجب پیشرفت یک خبرنگار در کارش شود.
وی در پایان گفت: در نشر خبر باید از صحت ٱن باخبر شد و باید مراقب بود موضوع دست دشمن ندهیم و به هر فردی به‌اندازه خود و کاری که کرده ارزش خبری برایش قائل شویم.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.