تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷
کد خبر : 25789

سکینه مریخ

تقدیر مدیر صندوق کارآفرینی امید از خبرنگاران گروه رسانه‌ای اقتصاد امروز

تقدیر مدیر صندوق کارآفرینی امید از خبرنگاران گروه رسانه‌ای اقتصاد امروز
مدیر صندوق کارآفرینی امید مازندران در این دیدار از وجود ۱۲ شعبه فعال این صندوق در مازندران و همچنین پیگیری برای حمایت بیشتر صندوق از اشتغال‌آفرینی به پشتوانه "حساب پیشرفت عدالت" خبر داد.

محمدرضا حاتمی مدیر صندوق کارآفرینی امید مازندران امروز در جمع گروه رسانه‌ای اقتصاد امروز در دفتر ساری که به‌مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت، با اشاره به جزییاتی از فعالیت این صندوق، ضمن تبریک روز خبرنگاز اظهار کرد: صندوق امید حامی کسب و کارها و اشتغال‌آفرینی است که در استان ما تمرکزش بیشتر در حوزه روستایی است.

وی افزود: طی سه سال اخیر بالغ بر ۴هزار و ۳۵۰ فقره تسهیلات به مبلغ ۶۴۰ میلیارد تومان با سرانه حداقل ۳ نفر از هر تسهیلات پرداخت کردیم که در نهایت بالغ بر ۱۳ هزار شغل در استان ایجاد شد.

حاتمی تصریح کرد: تسهیلات در ۷۰۰ روستا به مبلغ ۲۹۸ میلیارد تومان پرداخت شد، علاوه بر آن این صندوق توفیق این را داشت که ۴۰۰ واحد راکد و نیمه‌فعال اقتصادی را به چرخه فعالیت بازگرداند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید مازندران با اشاره به فعالیت صندوق امید در نهضت احیای واحدهای اقتصادی، گفت: در این خصوص حدود ۷۱ میلیارد تومان تسهیلات به ۱۹ واحد راکد و غیرفعال پرداخت شد.

وی با اشاره به تعهد ۵۵میلیارد تومانی صندوق امید در سفر اول رئیس جمهور شهید دولت سیزدهم به مازندران، از پرداخت تسهیلات به مبلغ ۸۸ میلیارد تومان یعنی فراتر از تعهد صندوق خبر داد.

حاتمی با بیان اینکه در حال حاضر پیگیر انعقاد تفاهم‌نامه‌ها برای اخذ حساب مصوب از محل بودجه ۱۴۰۳ در “حساب پیشرفت عدالت” هستیم، اعلام کرد: بعد از ابلاغ بودجه‌ در حوزه اشتغال‌ حمایت‌هایی خواهیم داشت.

مدیر صندوق کارآفرینی مازندران با اشاره به اینکه این صندوق در سطح استان ۱۲ شعبه فعال دارد، یادآور شد: این شعب در شهرهای؛ ساری، تنکابن، چالوس، نور، آمل، بابلسر و فریدونکنار، سوادکوه، قائمشهر، نکا و بهشهر، جویبار فعالیت دارند.

این مسئول با اشاره به اینکه بیشتر تسهیلات صندوق امید در حوزه کشاورزی پرداخت می‌شود، از راستی‌آزمایی و رصد بر ایجاد شغل در پی اعطای تسهیلات خبر داد و گفت: در این زمینه از نرم‌افزار نظارتی بر اجرای طرح‌های کسب و کار بهره می‌گیریم.

گفتنی است: در پایان این دیدار از خبرنگاران حاضر در دفتر روزنامه اقتصاد بومی، روزگار ما و سایت خبری ریحان نیوز ضمن اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.