تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸
کد خبر : 25722

سکینه مریخ

نمایشگاه اسوه پایگاه‌های برتر بسیج در ساری برپا خواهد شد

نمایشگاه اسوه پایگاه‌های برتر بسیج در ساری برپا خواهد شد
رمانده سپاه ساری گفت: نمایشگاه اسوه پایگاههای بسیج برتر شهرستان ساری برگزار می شود، معرفی دستاوردها، الگوهای برتر و موفق ،هدف برپایی این نمایشگاه است.

به گزارش ریحان نیوز و به نقل از خبرگزاری بسیج سرهنگ پاسدار سید ابراهیم شریفی بسیج را یادگار ماندگار معمار کبیر انقلاب خواند و گفت: بسیج را در نه در کلام بلکه در عمل میتوان تفسیر کرد،چرا که نقشها وعملکرد بسیج در طول عمر بابرکت انقلاب اسلامی همواره کارساز و راهگشا بوده است.

فرمانده سپاه شهرستان ساری افزود: برپایی این نمایشگاه با هدف ارائه دستاوردها موفق به منظور بهره مندی دیگر پایگاهها می باشد که شاخصه هایی چون مساجد فعال ، قرارگاه های محله های مهدوی فعال و عملکرد مفید و موثر ملاک انتخاب آنها بوده است.

وی عنوان کرد: در این نمایشگاه ۳۰ پایگاه مقاومت متشکل از ۱۲ پایگاه خواهر و ۱۸ پایگاه برادر از تاریخ ۱۷ الی ۲۱ مرداد در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) ساری حضور خواهند داشت.

وی در خاتمه اظهار داشت: تمامی پایگاه‌های شرکت کننده در این نمایشگاه در بخش های مختلف عملکردی، دارا بودن مساجد اثر گذار و نقش آفرین و دارای محلاتی با قرارگاه های محله مهدوی فعال مورد ارزیابی قرار گرفته اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.