تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۱
کد خبر : 25937

یوسف یوسفی

کمک ۶۱۰ میلیون تومانی قائمشهری‌ها برای توسعه حرم امام حسین (ع)

کمک ۶۱۰ میلیون تومانی قائمشهری‌ها برای توسعه حرم امام حسین (ع)
مسئول ستاد عتبات عالیات شهرستان قائم شهر گفت: مردم مومن و عاشق ائمه اطهار (ع) در شهرستان قائم‌شهر امسال تاکنون ۶۱۰ میلیون تومان برای ساخت و توسعه حرم ملکوتی امام حسین (ع) کمک کردند.

حاجیان در همایش طلایه داران عتبات عالیات در قائم شهر گفت: کمک در امر ساخت و توسعه حرمین ائمه معصومین در عراق، نشانه عشق و دلدادگی مردم به اباعبدالله الحسین و دیگر امامان معصومین (ع) است که این ارادت جاودانه است.

وی افزود: مردم مومن و عاشق ائمه اطهار (ع) در شهرستان قائم‌شهر پارسال دو میلیارد و۱۵۶ میلیون تومان برای توسعه حرم امام حسین (ع) و ساخت صحن حضرت فاطمه و حضرت زینب (س) کمک کردند.

مسئول ستاد عتبات عالیات قا ئم شهر، طرح نشان ارادت را دیگر برنامه و اقدام حمایتی مردم این شهرستان به توسعه حرم وصحن‌های امام حسین (ع) نام برد که در این طرح هر فرد می‌تواند با اهدای ۲۰۰ هزار تومان وجه نقد به حساب عتبات عالیات درامرتهیه هرکاشی که به نام خودش حک ودرحرم وصحن امام حسین (ع) نصب می‌شود مشارکت کند.

حاجیان ستاد عتبات عالیات قائم شهر راجزء ستاد برتر استان مازندران نام برد که علاوه بر کمک‌های مالی بیش از ۸۰۰ نفر نیروی کار با مهارت‌های مختلف فنی برای ساخت و توسعه حرم امام حسین (ع) و صحن حضرت فاطمه و حضرت زینب (س) به عتبات عالیات اعزام شدند.

در این همایش، خانم شمس مسئول امور بانوان ستاد عتبات عالیات قائم شهرنیز با اشاره به عضویت ومشارکت فعالانه ۴۷۰ خواهر در این ستاد، اهدا و جمع آوری کمک‌های غیر نقدی، چون محصولات کشاورزی از قبیل برنج و زیورآلات را دیگر اقدامات حمایتی دوستداران اهل بیت در این شهرستان برشمرد که پس از تبدیل این کمک‌ها به وجه نقد به حساب ویژه ساخت و توسعه حرم امام حسین (ع) اهداء می‌شود.

یادآور می شود، در همایش طلایه داران عتبات عالیات در قائم شهراز مشارکت محبان اهل بیت در توسعه حرم نورانی امام حسین (ع) در کربلای معلی تقدیر شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.