تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۱
کد خبر : 25688

سکینه مریخ

تأمین لوازم ضروری زندگی مددجویان از برنامه‌های اساسی کمیته امداد

تأمین لوازم ضروری زندگی مددجویان از برنامه‌های اساسی کمیته امداد
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران گفت: کمک به تأمین لوازم ضروری زندگی مددجویان یکی از برنامه‌های کمیته امداد است و این خدمات بر اساس نیازسنجی انجام شده و با استفاده از ظرفیت‌های موجود به ویژه بهره‌گیری از مشارکت‌های مردمی هم افزایی خیران به مددجویان تحت حمایت عرضه می‌شود.

به گزارش ریحان نیوز، سیدموسی عمادی ترکامی گفت: در سه ماهه نخست امسال ۳۵۸ دستگاه لوازم ضروری زندگی دراختیار جامعه هدف کمیته امداد قرار گرفته است که از این تعداد ۳۲۳ دستگاه آبگرمکن گازی با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده است.

وی با اشاره به اینکه این وسایل شامل:آبگرمکن، بخاری، جاروبرقی، یخچال، تلویزیون، فرش و… می‌باشد گفت: امسال توزیع ۱۵۱۳ دستگاه لوازم ضروری زندگی در دستور کار معاونت حمایت و سلامت خانواده امداد مازندران قرار دارد که تا پایان سال توزبع خواهد شد.

معاون حمایت کمیته امداد مازندران تصریح کرد: همه ساله در فصول گرم و سرد سال تجهیزات گرمایشی و سرمایشی تهیه و میان مددجویان ساکن مناطق محروم و دارای اولویت توزیع می‌شود.

خاطر نشان می‌شود: هم‌اکنون بیش از ۷۸۲۵۹ خانوار با جمعیتی بیش از ۱۴۷هزار و ۴۵۵ نفر در استان تحت حمایت این نهاد قرار دارند که بیش از ۶۲درصد این خانوار‌ها زنان سرپرست خانوار هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.