تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۰
کد خبر : 25661

یوسف یوسفی

پرداخت دو میلیارد تومانی تسهیلات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت

پرداخت دو میلیارد تومانی تسهیلات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت
رئیس کمیته امداد آمل از پرداخت بیش از دو میلیارد تومان تسهیلات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت این شهرستان به مددجویان خبر داد.

به گزارش ریحان نیوز، فریبرز نیکوکار اظهار داشت: با کمک خیرین گرانقدر آملی در سه ماهه اول سالجاری به ۱۳۴ نفر از مددجویان و نیازمندان شهرستان آمل مبلغ دو میلیاردو سیصد میلیون تومانی وام قرض الحسنه توسط واحد صندوق امداد ولایت اداره آمل پرداخت شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل هشت برابر رشد داشته است.

وی افزود:این وام‌ها جهت کمک به اشتغال، تعمیر و ودیعه مسکن، درمان، تحصیل، تهیه لوازم منزل، کمک به تهیه جهیزیه، پرداخت بدهی و سایر هزینه‌ها پرداخت شده است.

نیکوکار بیان داشت:وام‌های مذکور برای مددجویان تا سقف ده میلیون تومان فاقد هرگونه کارمزد میباشد.

وی گفت: با توجه به قرض الحسنه بودن وام‌های صندوق امداد ولایت و محدودیت منابع، کمیته امداد جهت تامین اعتبارات لازم از مساعدت خیرین در این زمینه استفاده مینماید و خیرین گرامی به دو صورت میتوانند در این امر مشارکت نمایند.

رئیس کمیته امداد آمل گفت: روش اول کمک بلاعوض به صندوق در قالب قرض ماندگار و روش دوم سپرده گذاری و عقد قرارداد سه ساله با صندوق است که اصل سرمایه پس از پایان قرار داد به فرد سپرده گذار بازگردانده میشود.

وی تاکید کرد:شماره کارت ۵۹۹۹-۵۰۰۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷ مربوط به کمک به وام قرض الحسنه امداد ولایت آمل همچنان آماده دریافت کمک‌های خیرین نیک اندیش میباشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.