تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۱
کد خبر : 25652

سکینه مریخ

انجام غربالگری شنوایی و بینایی برای ۳۰۰ هزار کودک در مازندران

انجام غربالگری شنوایی و بینایی برای ۳۰۰ هزار کودک در مازندران
مدیرکل بهزیستی مازندران گفت:غربالگری شنوایی و بینایی برای ۳۰۰ هزار کودک در مازندران انجام شد که ۸ هزار نفر دچار اختلال بودند و در مرحله درمان قرار دارند.

به گزارش ریحان نیوز، مدیرکل بهزیستی مازندران در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه ۸۰ واحد منزل مسکونی روز چهارشنبه ۳ مرداد امسال به مددجویان بهزیستی مازندران تحویل داده می‌شود، گفت: ۵۶ مورد اشتغال ایجاد شده در این هفته کار خود را آغاز می‌کنند.

بریمانی افزود: غربالگری شنوایی و بینایی برای ۳۰۰ هزار کودک در مازندران انجام شد که ۸ هزار نفر دچار اختلال بودند و در مرحله درمان قرار دارند.

او با بیان اینکه ۱۷۴ هزار و ۶۷۰ خانوار یعنی ۳۹۳ هزار نفر در مازندران زیرپوشش بهزیستی هستند، ادامه داد: ۷۲۰ هزار خانوار مستمری بگیر و ۵۶ هزار و ۸۰۰ خانوار معادل ۶۱ هزار و ۱۷۰ نفر دارای معلولیت از خدمات بهزیستی مازندران بهره‌مند هستند.

مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: ۲۶ هزار و ۴۰۰ نفر یعنی ۴۳ درصد دارای معلولیت جسمی و حرکتی هستند که از خدمات بهزیستی بهره مند می‌شوند.

بریمانی با بیان اینکه ۵۷ هزار سالمند زیرپوشش بهزیستی هستند، افزود: ۱۹ مرکز اورژانس اجتماعی و ۸ پایگاه خدمات اجتماعی در مازندران فعال است.

در پایان مراسم مانور خودرو‌های اورژانس اجتماعی نیز برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.