تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۷
کد خبر : 25602

سکینه مریخ

رونمایی از نخستین لیگ رسانه‌ای علویان خط‌شکن

رونمایی از نخستین لیگ رسانه‌ای علویان خط‌شکن
آیین رونمایی از نخستین لیگ رسانه‌ای علویان خط‌شکن با حضور جمعی از مسئولان و فعالان رسانه‌ای در استان مازندران برگزار شد. این لیگ رسانه‌ای که در ده هفته برگزار خواهد شد، با هدف ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و معرفی شخصیت شهدای گرانقدر استان مازندران طراحی شده است.

به گزارش ریحان نیوز، محورهای ارسال آثار به این لیگ در قالب‌های مختلفی از جمله تکریم و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت، معرفی و تبیین شخصیت شهدا، نقش فرهنگ جهاد و شهادت در حل مشکلات کنونی جامعه، نقش شهدا و رزمندگان مازندران در هشت سال دفاع مقدس، نقش و جایگاه استان مازندران در جبهه مقاومت اسلامی، رسالت دولتمردان و مردم در قبال آرمان شهدا و خانواده معظم شهیدان، اهمیت و جایگاه یادواره‌های شهدا و دومین کنگره شهدای استان مازندران خواهد بود.

آثار ارسالی در این لیگ به هفت بخش اصلی شامل تیتر، مصاحبه، گزارش، یادداشت و سرمقاله، طرح گرافیکی (اینفوگرافیک، پوستر، عکس نوشت)، چندرسانه‌ای (کلیپ، موشن گرافیک، تیزر، نماهنگ) و عکس (حرفه‌ای، موبایلی) تقسیم‌بندی شده است.

تمامی اطلاعیه‌ها و اسامی برندگان به صورت هفتگی از طریق سایت رسمی کنگره شهدای مازندران به آدرس jangoderang.ir اطلاع‌رسانی خواهد شد. دبیرخانه این لیگ در محل ستاد کنگره شهدای مازندران واقع در ساری، ضلع جنوبی بوستان ولایت مستقر خواهد بود.

ثبت‌نام در این لیگ برای تمام افراد حقیقی و حقوقی فعال در فضای رسانه‌ای کشور رایگان می‌باشد و هر شخص (اعم از حقیقی یا حقوقی) می‌تواند در سه بخش آثار خود را به صورت هفتگی برای دبیرخانه جشنواره ارسال نماید.

علاقمندان به حضور در این لیگ رسانه‌ای می‌توانند تا 12 مردادماه سال جاری نسبت به ثبت‌نام در این لیگ از طریق سایت کنگره شهدا به آدرس jangoderang.ir و یا شماره تماس 09961196204 اقدام نمایند. فرم ثبت‌نام در این لیگ در سایت کنگره شهدا موجود می‌باشد.

به نفر اول هر بخش در پایان هر هفته پس از داوری آثار، هدیه 10.000.000 ریالی اهدا خواهد شد. همچنین به نفر اول هر بخش در پایان لیگ نیز هدیه سفر مشهد مقدس اهدا خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.