یوسف یوسفی
ثبت بیش از ۳ میلیون تماس در سامانه تلفن گویای ۱۴۱
به گزارش ریحان نیوز، علی صادقی گفت: سامانه تلفن گویای ۱۴۱ آخرین اطلاعات ترافیکی و جوی محورها، انسداد یا محدودیت تردد در محورها و سایر اطلاعاتی همچون مسیر و مسافت سفر تسهیلات بین راهی موجود و … را به تماس گیرندگان ارائه میکند.
صادقی اظهار کرد: این سامانه قابلیت دریافت، ثبت و ارائه کد پیگیری جهت شکایات مطرح شده در خصوص حملونقل کالا و مسافر را دارد.
سرپرست اداره مدیریت راههای اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان مازندران عنوان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا پایان خردادماه بیش از ۳میلیون و ۹۲۷هزار و ۸۴۱ تماس با سامانه ۱۴۱ گرفته شده از این میان ۴۷هزار و ۳۳۴تماس به صورت مستقیم توسط اپراتورهای سالن مانیتورینگ این اداره پاسخ داده شده و مابقی اطلاعات لازم را از طریق گزینههای گویای سامانه ۱۴۱ دریافت کردهاند.
وی تصریح کرد: از رانندگان و کاربران جادهای تقاضا داریم قبل از انجام سفر آخرین اطلاعات شرایط ترافیکی و جوی و محدودیتهای تردد احتمالی را از سامانه ۱۴۱ دریافت کرده و بعد از آن برای سفر خود برنامهریزی کنند.
صادقی اظهار کرد: اطلاعات جادهای از طریق درگاه اینترنتی www.۱۴۱.ir و اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ نیز قابل دسترسی و استفاده هموطنان عزیز است.
برچسب ها :سامانه تلفن گویای ۱۴۱ ، سرپرست اداره مدیریت راههای اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان مازندران
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0