تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۸
کد خبر : 25458

سکینه مریخ

وعده حذف ارز ترجیحی واردات برنج در حمایت از شالیکاران

وعده حذف ارز ترجیحی واردات برنج در حمایت از شالیکاران
استاندار مازندران گفت: در حمایت از شالیکاران شمال، امسال ارز ترجیحی واردات برنج حذف می‌شود.

به گزارش ریحان نیوز، یوسف نوری امروز در آئین عبادی وسیاسی نماز جمعه قائم شهر طی سخنانی با اشاره به آغاز برداشت برنج در مازندران به اقدامات بازدارنده در جلوگیری از واردات بی رویه برنج در کشور پرداخت که تحقق آن به نفع برنجکاران خواهد بود.

استاندار مازندران افزود: در این راستا با پیگیری‌ها و هماهنگی‌های به عمل آمده با سرپرست ریاست جمهوری و وزرای جهاد کشاورزی و اقتصاد و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور مقرر شد برای رفاه حال تولیدکنندگان هیچ گونه ارز ترجیحی امسال برای واردات برنج اختصاص نیابد و واردکنندگان هم نباید بیش از حد سرانه مصرف، برنج وارد کنند.

نوری با قدردانی از حضور بیش از حد میانگین کشوری مردم مازندران در انتخابات ریاست جمهوری و تبریک به دکتر پزشکیان در مقام ریاست جمهوری از تلاش‌های دست اندرکاران امر انتخابات و حضور مردم مازندران در دو مرحله انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کرد.

استاندار مازندران، پیروی از فرامین تمدنی حضرت امام و توصیه‌های راه گشای مقام معظم رهبری را لازمه تداوم راه شهدای خدمت دانست و تاکید کرد همه مسئولان باید در رسیدگی و رفع مشکلات مردم نهایت سعی وتلاش را داشته باشند.

نوری همچنین پس از اقامه نماز در جمع نمازگزاران قائم شهر به سوالات و مشکلات آنها پاسخ دادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.