تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۹:۳۸
کد خبر : 25526

سکینه مریخ

اتخاذتمهیدات لازم برای تامین اقلام ایام محرم

اتخاذتمهیدات لازم برای تامین اقلام ایام محرم
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار مازندران از اتخاذ تمهیدات لازم برای تامین اقلام ایام محرم، همراه با بازگشت حجاج و حضور مسافران در استان خبر داد.

به گزارش ریحان نیوز،حسن خیریانپور گفت: به میزان ۲۰۰ تن مرغ وارداتی هر کیلو ۶۰هزار و ۷۰۰ تومان ویژه هیات‌ها و بمیزان ۱۹۰ تن گوشت قرمز گوساله (گرم بسته بندی شده) هرکیلو ۳۰۰ هزار تومان برای مصرف کننده درنظر گرفته شده است. ‎

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار مازندران با اشاره به این که بمیزان ۲۸۰ تن شکر هرکیلو برای مصرف کننده ۴۲ هزار تومان در نظر گرفته شد و بمیزان۸۵۰ تن آرد مناسبتی و ۲ هزار تن آرد ترمیمی به شهرستان‌ها تخصیص دادیم، یادآور شد: بمیزان ۲۱۶ تن گوشت گرم برزیلی و همچنین گوشت گوساله منجمد داخلی را هم وارد استان کردیم.

خیریانپور، افزود: مقرر کردیم موکب‌ها و هیات‌ها با محوریت سازمان تبلیغات و اوقاف برای دریافت سهمیه، مباشر معرفی کنند و برای نان مورد نیاز هیات‌ها نیز هماهنگی‌های لازم صورت گرفت.

معاون استاندار با بیان این که هماهنگی شد تا در این ایام روزانه حداقل ۳۵۰ تن مرغ گرم برای مصارف عمومی در استان توزیع شود، گفت: با کشتارگاه‌ها نیز هماهنگی گردید هیات‌ها هرمیزان مرغ کشتار روز بخواهند با تخفیف در اختیارشان قرار دهند.

خیریانپور، یادآور شد: هماهنگی کردیم در این ایام به میزان مکفی مرغ برای تهران نیز ارسال شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.