تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۴
کد خبر : 25535

یوسف یوسفی

افتتاح نمایشگاه عفاف حجاب امروز در محوطه شهرداری قائم شهر

افتتاح نمایشگاه عفاف حجاب امروز در محوطه شهرداری قائم شهر
همزمان با فرارسیدن ماه محرم، نمایشگاه عفاف حجاب امروز در محوطه شهرداری قائم شهر شروع به کار کرد

به گزارش ریحان نیوز،مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مازندران در آئین افتتاحیه این نمایشگاه گفت ظرفیت‌های خوبی از سوی زنان در حوزه‌های مختلف علمی و فرهنگی، تولیدی و ورزشی شاهد هستیم و برپایی نمایشگاه عفاف وحجاب گوشه‌هایی از دستاورد‌ها و خدمات تولیدی بانوان کارآفرین در حوزه تولید پوشاک ایرانی اسلامی است.

فرشته پازوکی، تبیین و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را از اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کردوگفت: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری تبیین و ترویج و نهادینه سازی الگوی سوم با شیوه‌های علمی و فرهنگی و مشاوری در برابر غرب و شرق را مصداق عینی توانمندی‌های زن محجبه و عفیفه و شریف در عرصه‌های مختلف علمی و اجتماعی و ورزشی و تحکیم بنیان خانواده نام برد که در بانوان ایرانی و مازندرانی متجلی شده است.

پازوکی، توجه به جوانی جمعیت، کانون خانواده و راه اندازی کسب و کار پایدار خانگی خرد را سه محور مهم فعالیت امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در پویایی و رونق فعالیت‌های تاثیرگذار زنان در حوزه‌های مختلف برشمرد که با مصوبه کارگروه اشتغال و خانواده در استانداری این اقدامات در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مازندران، شناسایی و معرفی و حمایت از زنان فعال در عرصه‌های مختلف تولیدی را از اقدامات اساسی آن اداره کل نام برد که تشکیل فروشگاه‌ها و بازارچه‌های موقت و دائم عرضه محصولات، اقدام حمایتی از قشر شریف وتاثیرگذار زنان در استان خواهد بود.

مسئول بسیج جامعه زنان مازندران هم در این نمایشگاه از اجرای ۱۰ برنامه محوری در هفته عفاف و حجاب در استان خبر داد که نمایشگاه عفاف حجاب از برنامه‌های اصلی این ایام می‌باشد.

نازنین جعفری، ترویج فرهنگ عفاف وحجاب، حمایت از تولیدکنندگان وعرضه مستقیم پوشاک ایرانی اسلامی و اجتماع بزرگ بانوان استان تحت عنوان حریم خانواده و روایتگری واقعه مسجد گوهرشاد درکشف حجاب رضاخانی را از برنامه‌های محوری در استان نام برد.

خانم حیدری مسئول برگزاری نمایشگاه حجاب درقائم شهر نیز گفت این نمایشگاه که در ۱۱ غرفه برپا شده انواع محصولات تولیدی بانوان کارآفرین قائم شهر شامل البسه و پوشاک ایرانی اسلامی و صنایع دستی به همراه دوخت و دوز رایگان چادر و مقنعه به تماشا گذاشته شد.

حیدری یادآورشد نمایشگاه عفاف حجاب که به همت و مساعدت شورای شهر و شهرداری قائم شهر برپا شده تا آخر هفته در محوطه شهرداری قائم شهر برای بازدید و استفاده خانواده‌ها دایر خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.