تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۲
کد خبر : 25556

یوسف یوسفی

تجلیل از سه بازنشسته نمونه در مازندران

تجلیل از سه بازنشسته نمونه در مازندران
 ‌‌به منظور پاسداشت روز خانواده و تکریم از مقام و خدمات ارزشمند بازنشستگان امروز از سه بازنشسته نمونه مازندران تجلیل شد.

به گزارش ریحان نیوز،مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در استان مازندران به همراه تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی با حضور در منازل بازنشستگان ؛آقایان تقی پور، گل بابازاده و جعفری در شهر‌های قائم شهر، بابل و ساری از تلاش‌های ماندگار آنها در دوران پرافتخار خدمت تکریم و تجلیل کردند.

نازنین حبیبی با اشاره به اینکه تکریم از بازنشستگان یکی از برنامه‌های حمایتی ازاین قشر پرافتخار جامعه است که همه ساله به مناسبت روز خانواده و تکریم ازبازنشستگان در سایر کشوربرگزار می‌شود افزود: امسال به دلیل تقارن با اربعین شهدای خدمت در این هفته گرامی داشته شد.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در مازندران فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و عام المنفعه، علمی، ایثار و فداکاری، تحقیق و پژوهش تندرستی و سلامتی و فرهنگ و هنر را از محور‌های و شاخص‌های اصلی انتخاب بازنشستگان نمونه عنوان کرد که همواره به عنوان سرمایه‌ها و پشتوانه معنوی و اجرایی الگو ونمونه نسل‌های حال و آینده خواهند بود.

حبیبی با مهم شمردن نقش هدایتگرانه وبهره گیری ازتجارب بازنشستگان درپیشبرد امورجامعه اظهارداشت: مازندران ۸۹هزار و ۵۳۶ نفر بازنشسته کشوری دارد.
لازم به یادآوری است در این دیدار‌ها ضمن قدردانی از خانواده‌های بازنشستگان با اهدای لوح سپاس و هدیه از خدمات این قشر شریف قدرشناسی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.