تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
کد خبر : 25187

یوسف یوسفی

تحویل بیش از ۶۲ هزار مسکن به مازندرانی‌ها در دولت شهید رئیسی

تحویل بیش از ۶۲ هزار مسکن به مازندرانی‌ها در دولت شهید رئیسی
استاندار مازندران از تحویل ۶۲ هزار و ۵۵۰ واحد مسکن در استان در دولت شهید رئیسی و نیز اضافه شدن سه شهرک مسکونی در سفر دوم رئیس جمهور شهید به این استان خبر داد.

به گزارش ریحان نیوز،یوسف نوری در آئین افتتاح و بهره برداری تجمیعی ۵۳۱ واحد طرح نهضت ملی مسکن مازندران و افتتاح ۵۰ واحدی ولایت در شهرستان آمل گفت: نهضت ملی مسکن از مهمترین دغدغه‌های دولت سیزدهم و رئیس جمهور شهید آیت الله سیدابراهیم رئیسی بوده است.

وی افزود: در مازندران ساخت ۱۶۴ هزار خانه برای تحویل به جامعه هدف مشمول چهار طرح در حوزه شهری و روستایی، هدفگذاری شده که تاکنون ۶۲ هزار و ۵۵۰ واحد در استان شروع که از این شمار حدود ۲۰ هزار و ۸۱۸ واحد مسکن در مازندران به بهره برداری رسیده است.

استاندار مازندران یکی از عمده‌ترین مشکلات در واگذاری زمین در مازندران را کمبود زمین و مشکلات عرصه‌ای در این بخش بیان کرد و ادامه داد: امیدواریم با تلاش مردم و مسئولان در طول مدت زمان مورد نظر به هدف تعیین شده ۱۶۴ هزار واحد مسکونی برسیم هرچند برنامه ریزی جامع در زمینه خودمالکی داشته و پیشنهاد شد که فرم ج اصلاح شود و این مهم نیز مورد قبول واقع شد.

نوری با اشاره به اینکه در بلند مرتبه سازی کمیسیون ماده ۵ مجوز‌هایی داریم، خاطرنشان کرد: نهضت ملی مسکن هدف بزرگ شهید جمهور آیت الله رئیسی است البته رییس جمهور شهید در نخستین صحبت‌های شان در شورای اداری مازندران اعلام کردند که شهدا ناظر بوده و ما را مسئول می‌کنند پس همه باید پیگیری و اجرا در برنامه‌ها را داشته باشیم و شهید جمهور بسیار به برخورد کریمانه با مردم تاکید داشتند.

استاندار مازندران همچنین با ابراز امیدواری برای خانه دار شدن همه افراد واجد شرایط در این استان یادآورشد، از دیگر اقدام اساسی دولت سیزدهم ایجاد کردن زمینه اشتغال با احیای بیش از ۳۹۰ واحد تعطیل شده و راکد کشور بود، همچنین دولت سیزدهم دست به حل مشکلات مسکن و اشتغال زده تا با ازدواج مشکلات جمعیتی به سرمنزل مقصود برسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.