تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۲
کد خبر : 25169

یوسف یوسفی

بهره‌برداری از خط جدید تولید بزرگترین کارخانه آب معدنی کشور

بهره‌برداری از خط جدید تولید بزرگترین کارخانه آب معدنی کشور
خط جدید تولید و بسته بندی بزرگترین کارخانه آب معدنی کشور صبح امروز با حضور استاندار مازندران در روستای زیار لاریجان به بهره برداری رسید. خط جدید آب معدنی البرز پلور معروف به میوا، ظرفیت تولید ۴۵ هزار بطری را در ساعت دارد  که برای راه اندازی آن، ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار یورو به صورت ارزی و ۱۲۰ میلیارد تومان ریالی هزینه شده است.

به گزارش ریحان نیوز،

استاندار مازندران،در حاشیه بهره برداری خط جدید توسعه کارخانه آب معدنی لاریجان با اعلام حمایت دولت از واحد‌های تولید آب معدنی در استان گفت: این کارخانه در حال حاضر با تولید سالانه ۶۰۰ میلیون بطری آب معدنی، بزرگترین کارخانه تولید و بسته بندی آب معدنی کشور به شمار می‌رود.

نوری افزود: با بهره برداری این کارخانه برای ۲۶۰ نفر به صورت مستقیم و حدود ۴ هزار نفر غیر مستقیم  فرصت شغلی ایجاد شد که با افتتاح خط جدید، اشتغال ۶۰ نفر دیگر به آن اضافه شده است.

مدیرعامل کارخانه آب معدنی البرز پلور (میوا) هم گفت: طرح راه اندازی این کارخانه سال ۹۶ در زمینی به مساحت ۵۰ هزار متر مربع و زیربنای ۱۶ هزار متر مربع آغاز شده است. گچ کاران، سرمایه گذاری ارزی برای این طرح را در مجموع ۱۵ میلیون یورو و سرمایه گذاری ریالی را ۷۰۰ میلیارد تومان اعلام  و خاطرنشان کرد: برای انتقال آب از سرچشمه کوه‌های اطراف به کارخانه ،حدود ۶ کیلومتر لوله گذاری شده است.

خط جدید آب معدنی البرز پلور معروف به میوا، ظرفیت تولید ۴۵ هزار بطری را در ساعت دارد  که برای راه اندازی آن، ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار یورو به صورت ارزی و ۱۲۰ میلیارد تومان ریالی هزینه شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.