تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۵
کد خبر : 25562

آغاز پویش اهدای خون ناجیان هم‌خون در مازندران

آغاز پویش اهدای خون ناجیان هم‌خون در مازندران
مدیرکل انتقال خون مازندران با اشاره به آغاز پویش اهدای خون ناجیان هم‌خون از سه‌شنبه ۱۲ تیر مصادف با روز خانواده در تمامی مراکز اهدای خون استان گفت: پویش اهدای خون خانوادگی با عنوان ناجیان هم‌خون همزمان با روز خانواده با هدف ترویج فرهنگ انسان‌دوستانه اهدای خون بین خانواده‌های مازندرانی آغاز می شود..

به گزارش ریحان نیوز،عبداله محمدی فیروزجایی افزود: این پویش از  فردا در  همه مراکز اهدای خون استان آغاز می شود و تا ۹ مرداد ، روز ملی اهدای خون ادامه خواهد داشت.

محمدی فیروزجایی با بیان اینکه خانواده رکن اصلی و زیر بنای جامعه است و می‌تواند در تغییر نگرش و آگاهی‌افزایی سایراعضای خانواده نسبت به فرهنگ اهدای خون نقش بسزا و مهمی داشته باشد، تصریح کرد: زمانی که یکی از والدین خون اهدا کند، فرزندان آنان نیز از این کار الگو می‌گیرند و ترغیب و تشویق می‌شوند تا در  این کار انسان‌دوستانه مشارکت کنند.

مدیرکل انتقال خون مازندران از خانواده‌های مازندرانی دعوت کرد تا با پیوستن به پویش «ناجیان هم‌خون» در بخشیدن زندگی به بیماران سهیم شوند و در ترویج فرهنگ متعالی اهدای خون در جامعه یاری گر این سازمان حیاتی باشند.

یادآور می شود؛ در پایان پویش به سه خانواده شرکت کننده دارای شرایط به قید قرعه هدایای نفیسی اهدا خواهد شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.