تاریخ انتشار : جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰
کد خبر : 25065

سکینه مریخ

بازدید استاندار مازندران از شعبه اخذ رای زیراب

بازدید استاندار مازندران از شعبه اخذ رای زیراب
استاندار مازندران امروز از شعبه اخذ رای مسجد جامع زیراب بازدید کرد.

به گزارش ریحان نیوز، استاندار مازندران امروز با همراهی غلامی فرماندار سوادکوه پیش از بازدید از مناطق سیل زده در این منطقه از شعبه اخذ رای مسجد جامع زیراب بازدید کرد و ضمن گفتگو با مردم حاضر در این شعبه به عوامل اجرایی نیز خسته نباشید گفت. ‎

استاندار مازندران در حاشیه این بازدید گفت: باوجود ادامه بارندگی‌ها تا صبح امروز در سوادکوه و وضعیت مناطق سیل‌زده بویژه مناطق روستایی در شعب اخذ رای، شاهد مشارکت پر شور مردم سوادکوه در انتخابات ریاست جمهوری هستیم.

یوسف نوری با بیان اینکه بازدید‌ها را از ستاد انتخابات استان شروع کردیم و بعد به دلیل موقعیت سیل زده سوادکوه به این شهرستان آمدیم تا ضمن خدا قوت، بازدیدی هم از شعب اخذ رای داشته باشیم، اظهار کرد: مقدمات حضور مردم ولایت‌مدار در انتخابات فراهم شده است و در حال حاضر بستر‌ها آماده و شعب، آمادگی کامل را برای انتخابات دارند و ۶۸ شعبه رای در حال برگزاری انتخابات در سوادکوه هستند.

وی افزود: بخش مهمی شعب روستایی هستند که عوامل اجرایی، نظارتی، امنیتی و انتظامی صندوق حضور دارند و انتخابات با قدرت و قوت در حال برگزاری است.

نوری با اشاره به درصد قابل توجه مردم سوادکوه و حضور در انتخابات مجلس یادآور شد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی درصد قابل توجهی از مردم سوادکوه در پای صندوق رای حضور پیدا کرده بودند و در انتخابات امروز نیز شاهد حضور پر شور مردم هستیم.

نماینده عالی دولت در استان مازندران با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، ادامه داد: ملاک انتخاب بر مبنای فرمایشات رهبری باشد و فرد اصلح را انتخاب و همه در تعیین سرنوشت چهار سال پیش رو مشارکت داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.