تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۳
کد خبر : 24941

سکینه مریخ

افتتاح پروژه‌ گازرسانی به ۱۹ روستای شهرستان‌های سوادکوه و بهشهر

افتتاح پروژه‌ گازرسانی به ۱۹ روستای شهرستان‌های سوادکوه و بهشهر
در راستای رزمایش شهید جمهور و شهدای راه خدمت از پروژه‌های گازرسانی استان مازندران، پروژه‌ گازرسانی به ۱۹ روستای شهرستان‌های سوادکوه و بهشهر با ارزشی بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ریحان نیوز، مدیرعامل شرکت گاز مازندران در این رزمایش که به همت سازمان بسیج مهندسین سپاه کربلا و در راستای دومین کنگره ملی ۱۴۵۰۰شهید سرافراز استان مازندران و اولین‌کنگره ملی شهدای جامعه مهندسین کشور برنامه ریزی حال اجراست، گفت: در ۱۰۰۰ روز خدمت رئیس‌جمهور شهید و با تلاش کارکنان این شرکت، ۶۰ هزار انشعاب گاز در استان نصب شده است.

قاسم مایلی رستمی افزود: از این تعداد ۲۰ هزار انشعاب در بخش شهری و ۴۰ هزار انشعاب در بخش روستایی مناطق کم برخوردار کوهستانی نصب شده است.

وی تصریح کرد: انشعابات نصب‌شده در ۱۰۰۰ روز خدمت رئیس‌جمهور شهید دولت مردمی، زمینه جذب ۱۶۰ هزار مشترک جدید در استان را فراهم کرده که ۸۹ هزار مشترک در بخش شهری و ۷۱ هزار مشترک در بخش روستایی بوده است.

مدیرعامل گاز مازندران با بیان اینکه اکنون ۲۲ هزار و ۵۳۱ کیلومتر خط لوله گاز در استان وجود دارد، گفت:از بیش از ۱۵۰۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز اجراشده در دولت سیزدهم،۶۰۰ کیلومتر شبکه مربوط به مناطق روستایی،۶۴۰ کیلومتر شبکه مربوط به مناطق شهری و۲۶۰ کیلومتر مربوط به صنایع بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.