تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰
کد خبر : 24902

سکینه مریخ

پیگیری آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده جاده چالوس توسط آقای مخبر

پیگیری آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده جاده چالوس توسط آقای مخبر
استاندار مازندران گفت: بعدازظهر امروز دکتر مخبر سرپرست ریاست جمهوری در تماس تلفنی، پیگیر آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده جاده چالوس و روند امدادرسانی به سیل‌زدگان شد و جزئیات و گزارش حادثه و فرآیند امدادرسانی و بازگشایی مسیر نیز به ایشان ارائه شد.

به گزارش ریحان نیوز، یوسف نوری افزود: در این گفت‌وگوی تلفنی، آقای مخبر بر لزوم تسریع در امدادرسانی، برآورد خسارات و ارائه گزارش جامع و دقیق از میزان خسارات و تلفات و علل وقوع حادثه تاکید کرد که از صبح امروز همه این اقدامات آغاز شده و با جدیت و سرعت در حال انجام است.

نماینده عالی دولت در مازندران خاطرنشان کرد: دکتر مخبر با تاکید بر بسیج همه امکانات و توانمندی دستگاه‌های اجرایی مازندران و استان‌های همجوار برای کمک به سیل‌زدگان و آسیب‌دیدگان گفت: خوشبختانه این موضوع مد نظر ایشان در استان به خوبی انجام شده و گروههای امدادی از دستگاه‌های مختلف از نخستین ساعات امروز مشغول امدادرسانی و انجام عملیات فنی برای بازگشایی و بهسازی مسیر هستند.

نوری ضمن قدردانی از مدیر اجرایی دولت بابت پیگیری مستقیم روند امدادرسانی، گفت: پیگیری شخص اول دولت نشان دهنده جایگاه خدمت‌رسانی به مردم در دولت سیزدهم است و ما نیز با همکاران‌مان در استان تلاش می‌کنیم که به بهترین شکل این اولویت مهم دولت را به ویژه در شرایط بحرانی محقق کنیم.

ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه شب گذشته -پنجشنبه- بارش‌های رگباری در ارتفاعات چالوس، منجر به طغیانی شدن رودخانه چالوس و وقوع سیلاب و انسداد جاده کندوان شد که این سیل خساراتی را نیز به دنبال داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.