تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۵
کد خبر : 24917

سکینه مریخ

ذخیره استراتژیک گندم در مازندران به ۱۳۰ هزار تن رسید

ذخیره استراتژیک گندم در مازندران به ۱۳۰ هزار تن رسید
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران در بازدید از مراکز خرید تضمینی گندم و سیلوی مرکزی نکا گفت:هفته جهاد کشاورزی را به خانواده بزرگ حوزه کشاورزی، تلاشگران عرصه تولید و بهره برداران این عرصه خصوصا کشاورزان عزیز و مجموعه تامین گندم آرد و نان استان تبریک عرض می‌کنم، ذخیره استراتژیک گندم در مازندران به ۱۳۰ هزار تن رسید.

به گزارش ریحان نیوز،وفائی نژاد بر لزوم حمایت از کشاورزان استان در زمان تحویل محموله‌های خود تاکید کرد و گفت: کشاورزان و فعالان حوزه کشاورزی نقشی اساسی در امنیت غذایی کشور و توسعه اقتصادی استان دارند.

وی افزود: در راستای سیاست‌های حمایتی دولت از کشاورزان و اجرای طرح خرید تضمینی گندم در استان مازندران تاکنون بیش از ۶۳ هزار تن گندم از کشاورزان مازندرانی خریداری شد.


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران با بیان اینکه روزانه بیش از ۱۵۰ دستگاه تریلی، کامیون و واگن‌های گندم به این سیلو حمل می‌شود اظهار داشت: همزمان با خرید تضمینی گندم در استان، هماهنگی‌های لازم برای تامین گندم کیفی استان از طریق حمل جاده‌ای و ریلی از سایر استان‌ها نیز صورت گرفته و گندم تولیدی استان‌های گلستان، خوزستان و کرمانشاه روانه سیلو‌های مازندران گردید.

وفائی نژاد تصریح کرد: به منظور تامین گندم مصرفی استان و با هماهنگی‌های انجام شده با تشکل‌های حمل و نقل استان‌های مازندران و گلستان، روزانه بیش از ۱۵۰ دستگاه تریلی، کامیون و واگن‌های حمل گندم وارد سیلوی شهید میرزاپور نکا می‌گردد.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون موجودی استراتژیک گندم در سیلو‌های استان به رقمی بیش از ۱۳۰ هزار تن رسیده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.