تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۱
کد خبر : 24923

یوسف یوسفی

تصمیم بر حذف ارز ترجیحی برای واردات برنج،

تصمیم بر حذف ارز ترجیحی برای واردات برنج،
مازندران، استاندار مازندران امروز در جلسه شورای سیاست گذاری توسعه بخش کشاورزی گفت: تصمیم بر حذف ارز ترجیحی برای واردات برنج، در دستور کار قرار گرفت تا تعرفه ترجیحی به واردات داده نشود.

به گزارش ریحان نیوز،یوسف نوری با بیان اینکه تصمیم بر حذف ارز ترجیحی برای واردات برنج، در دستور کار قرار گرفت تا تعرفه ترجیحی به واردات داده نشود گفت:با توجه به سوءاستفاده سودجویان در امر واردات بی‌رویه، دست‌اندرکاران و رسانه‌ها با ورود جدی، باید جلوی آنها را بگیرند و به نفع تولید و تولیدکنندگان این جریان را با تعامل شکل دهیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه استفاده از دانش در فعالیت‌های کشاورزی و دانش‌بنیان کردن تولیدات کشاورزی باید در الویت انجام قرار دهیم افزود: باید با استفاده از روش‌ها و ابزار‌های دانش‌بنیان تولید کشاورزی را بهینه کنیم.

نوری ادامه داد: دانشگاه‌های مازندران و مراکز رشد کشاورزی همراه با دستگاه‌های اجرایی باید به بخش توسعه کشاورزی استان ورود جدی داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: در مازندران که کشاورزی نخستین فعالیت اقتصادی استان است، باید مورد اهتمام قرار بگیرد و خرید برنج از کشاورزان باید بدون واسطه و به صورت مستقیم باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.