تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۹
کد خبر : 24911

سکینه مریخ

تاکید بر تسریع در پاکسازی مناطق سیلزده مازندران

تاکید بر تسریع در پاکسازی مناطق سیلزده مازندران
سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران در جلسه ستاد بحران شهرستان چالوس با محوریت سیل شب گذشته در محور کندوان که در شهرداری مرزن آباد با توجه به ضرورت شناسایی افراد مفقود شده در سیلاب جاده چالوس گفت: پاکسازی منطقه سیل زده باید با سرعت بیشتری انجام شود.

به گزارش ریحان نیوز،عبدالرضا دادبود  با اشاره به اولویت شناسایی افراد مفقود شده در سیلاب شب گذشته، اظهار داشت: فعلا این مسیر برای پاکسازی کامل مسدود می ماند تا به نحو مطلوبی به نتیجه برسد.

دادبود با تاکید بر هماهنگی بیشتر دستگاه‌ها، افزود: باید مدیریت واحد و تصمیم گیری واحدی صورت گیرد تا کار‌ها سریعتر انجام شود. سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه ورود و خروج افراد غیر مسئول باید کنترل شود، گفت: تاکنون این سیلاب چهار مصدوم داشته است که برخی گزارشات نیز ضد و نقیض است.

دادبود با اشاره به اینکه برای امروز و فردا نیز هشدار‌های نارنجی هواشناسی صادر شده است، افزود: اقدامات پیشگیرانه در دستور کار باشد.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به پیگیری استاندار مازندران نجات جان انسان از اولویت بیشتری برخوردار است، خاطرنشان کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی باید اقدامات لازم هرچه زودتر انجام شود.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه اگر کوتاهی از سوی دستگاهی صورت گرفته باید ظرف دو هفته گزارش شود، ادامه داد: اگر نیاز باشد از دستگاه‌های نظارتی و حفظ حقوق بین‌المال برای بررسی دعوت می‌شود.

دادبود تاکید کرد: در جریان این حادثه چنانچه کسی از مسئولیت خود کوتاهی کرده باشد باید مورد بررسی قرار گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.