تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۳
کد خبر : 24905

یوسف یوسفی

افتتاح آموزشگاه فنی و حرفه‌ای و خیاطی cip پلاس در بابلسر

افتتاح آموزشگاه فنی و حرفه‌ای و خیاطی cip پلاس در بابلسر
آموزشگاه فنی و حرفه‌ای و خیاطی cip پلاس الهام رمضان نیا در ساختمان جدید و مجهز با تجهیزات روز، با مساحت ۶۰۰ مترمربع با حضور مسئولین استانی در بابلسر به بهره برداری رسید.

به گزارش ریحان نیوز،مدیرکل فنی و حرفه‌ای مازندران در مراسم بهره برداری آموزشگاه فنی و حرفه‌ای و خیاطی مدرن در بابلسر گفت: موسس آموزشگاه الهام رمضان نیا با اشتغال ۶۰ نفر از بانوان سرپرست خانوار توانسته بعنوان کارآفرین نمونه و برتر سهم بسیار خوبی در ایجاد اشتغال داشته باشد.

درویشی با اشاره به اینکه اکنون حدود ۲ هزارو ۸۰۰ آموزشگاه آزاد بعنوان یک سرمایه عظیم در بازار در بخش آموزش‌های فنی و مهارتی  فعالیت می کنند ،گفت: این آموزشگاه‌ها  ۷۰ درصد از سهم آموزش‌های فنی و مهارتی مازندران را به خود اختصاص می دهند.

وی با بیان اینکه آموزشگاه خانم رمضان نیا با سرمایه گذاری ۸۰ میلیاردی در فضای ۶۰۰ متری و اشتغال حدود ۶۰ نفری مصداق عینی توسعه آموزش با مشارکت مردمی است خاطرنشان کرد: این آموزشگاه با ۳ شاخصه مهم  که مدرس و موسس آن بعنوان کارآفرین برتر و هم بعنوان سرپرست خانوار  موجب شد تا  بانوانی علاقمند به اشتغال در عرصه اجتماعی به صورت مستقل از آموزش‌های فنی و مهارتی بهره مند شوند.
افتتاح بزرگترین آموزشگاه طراحی دوخت در مازندران

الهام رمضان نیا مدرس و موسس آموزشگاه نیز هدف از تاسیس این آموزشگاه را ایجاد اشتغال وحمایت از بانوان سرپرست خانوار، آشنایی و جذب هنرجویان و آشنایی علاقمندان به این رشته با الگوی روز دنیا بعنوان برترین مرکز آموزشی در کشور اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد:  تا کنون در این آموزشگاه حدود بیش از ۲۰ هزار هنرجو به صورت حضوری و مجازی آموزش طراحی دوخت فرا گرفتند، و این هنرجویان در سطوح مختلف مقدماتی میانی و حرفه‌ای تا کنون توانستند در رشته خیاطی آموزش‌هایی همچون خیاطی از پایه و نحوه کار با چرخ خیاطی و دوخت انواع لباس و کت را بخوبی آموزش ببینند که بخش قابل توجهی از این بانوان بصورت مستقل در بازار کار در حال فعالیت، هنرنمایی و کسب درآمد هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.