تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۷:۵۹
کد خبر : 24639

یوسف یوسفی

افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های شهری در قائم‌شهر

افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های شهری در قائم‌شهر
پنج طرح عمرانی شهرداری قائم شهر با حضور یوسف نوری استاندار مازندران ، عباس پوریانی رییس کل دادگستری استان ، جواد مولائی قرا فرماندار شهرستان، کاظم علیپور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و دیگر مدیران استانی و شهرستانی افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش ریحان نیوز، شهردار قائم شهر با اشاره به افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های شهرداری گفت : با حمایت های شورای اسلامی شهر و تلاش همکارانم در مجموعه شهرداری و همچنین همراهی فرماندار شهرستان ۵ طرح عمرانی شهری افتتاح و کلنگ زنی شد.

کاظم علیپور ادامه داد: پروژه سپتاژ (تصفیه خانه فاضلاب خانگی) ، شهربازی کودکان و نوجوانان، پروژه غیر همسطح قائم محله، تقاطع غیر همسطح دخانیات به عنوان پروژه های شهری جهت خدمت رسانی و رفاه حال مردم افتتاح و کلنگ زنی شد .

این مدیر شهری با بیان اینکه قائمشهر در سال گذشته سرآمد شهردار استان بوده است افزود : از ۱۷۰۰ میلیارد تومان پروژه های سال گذشته در استان ۹۳۲ میلیارد تومان مختص به شهرداری قائم شهر بوده است.

علیپور تصریح کرد : اجرای میدان کفشگرکلا، میدان نساجی و اصلاح میدان جانبازان از مطالبات به حق مردم شهر قائمشهر است که این طرح ها در آینده ای نزدیک اجرایی می‌شود.
.
وی افزود: امسال نیز پای کار آمدیم و یکی از دغدغه‌های مردم قائمشهر بحث فاضلاب خانگی بود که عزم جدی با مشارکت بخش خصوصی ایجاد شده است که با حضور مسئولان استانی و شهرستان کلنگ زنی شد .

در ادامه ی افتتاح پروژه های شهرداری قائمشهر، نوری استاندار مازندران گفت:‌ هر روزی که در استان اقدامات عمرانی و خدماتی انجام شود روز مبارک است و باعث امیداوری مردم می شود.

یوسف نوری با اشاره به طرح های در حال اجرا در شهرستان قائمشهر، اظهار داشت: آغاز عملیات اجرایی تصفیه خانه زباله و پسماندهای خانگی از جمله اقدامات بزرگ در این شهرستان به شمار می رود.

نماینده عالی دولت در استان همچنین به اجرای زیرگذرها در مسیر خطوط راه آهن شمال که در مسیر بافت شهری قائمشهر عبور می‌کند، اشاره و تصریح کرد: این طرح‌ها به منظور کاهش حوادث برخورد قطارها با عابران و نیز حل معضل ترافیک در نقاط مختلف با مشارکت بخش خصوصی در حال انجام است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.