تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۹
کد خبر : 24670

سکینه مریخ

مهر ماه،کنگره ملی شهدا به میزبانی مازندران

مهر ماه،کنگره ملی شهدا به میزبانی مازندران
رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج در نشست ستاد کنگره ملی شهدای مازندران با اشاره به فعالیت کمیته ۲۱ گانه و راه اندازی دبیرخانه دائمی کنگره شهدای استان گفت: در مازندران برای بزرگداشت نام شهدا و انتقال پیام شان اتفاق بسیار بزرگی افتاده که تالیف و نشر کتاب متعدد دفاع مقدس، تولید فیلم و سریال و نمایش‌های بزرگی میدانی و خیابانی از جمله این اقدامات است.   رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج در نشست ستاد کنگره ملی شهدای مازندران با اشاره به فعالیت کمیته ۲۱ گانه و راه اندازی دبیرخانه دائمی کنگره شهدای استان گفت: در مازندران برای بزرگداشت نام شهدا و انتقال پیام شان اتفاق بسیار بزرگی افتاده که تالیف و نشر کتاب متعدد دفاع مقدس، تولید فیلم و سریال و نمایش‌های بزرگی میدانی و خیابانی از جمله این اقدامات است.

به گزارش ریحان نیوز،سردار محمدرضا آزادی همچنین انجام کار‌های شایسته تقدیری که مسئولان استانی انجام داده اند را مایه مباهات و رضایت خانواده شهدا و آنهایی که کنگره برای آنهاست، عنوان کرد.

 استاندار مازندران هم با بیان اینکه کنگره ملی شهدای مازندران در مهرماه برگزار می‌شود، گفت: برنامه ریزی برای برگزاری این کنگره مدت هاست که آغاز شده که تدارکات آن با سپاه کربلای مازندران تهیه و تدوین خواهد شد.
یوسف نوری افزود: عمده برنامه ریزی‌ها به سمت ایجاد محتوای شایسته فرهنگی، هنری و آموزشی است، از همه حاضران در جلسه خواست؛ زمانبندی را رعایت کنند و برای اجرای باشکوه این کنگره آماده باشند.
نوری گفت: مازندران با یادوراه شهدای خود در کشور معروف شده و همه مسئولان استانی باید از تجارب گذشته استفاده کنند و دومین کنگره را با شکوه همیشگی برگزار کنند.
وی تفاوت ویژه این کنگره را با آیین‌های پیشین، تصحیح تعداد شهدای مازندران عنوان و خاطرنشان کرد: شهیدانی که در جای دیگر تدفین شده بودند و نام شان قبلا در این مراسم نبوده، اکنون اضافه شد و در این کنگره از مقام شامخ ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید تجلیل می‌شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.