تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۱
کد خبر : 24722

کشف ۴ تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در مازندران

کشف  ۴ تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در مازندران
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر استان گفت:در راستای مبارزه با مواد مخدر و مبارزه با سوداگران مرگ با تلاش جامعه امنیتی کشور پارسال ۴ تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد در استان کشف شد.

به گزارش ریحان نیوز، علی شیرازی با اشاره به شناسایی  و متلاشی شدن ۵۹ باند توزیع مواد مخدر در استان افزود:  ۷۲ میلیارد تومان هم از اموال سوداگران به نفع دولت مصادره و ۵۰۰ میلیارد تومان از اموال آن‌ها نیز توقیف شده است.

شیرازی همچنین گفت در راستای پیشگیری از سوداگری  ، با حمایت آموزش و پرورش خانه یاری گران راه اندازی شد که با کمک ۱۲۵ کانون مردم نهاد،برای پیشگیری اقدام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به منظور راه اندازی مراکز درمان پارسال مرکز ماده ۱۶ در بابل افتتاح و مدیریت آن نیز به سپاه کربلا استان سپرده شد که در این راستا ظرفیت درمان از ۲۰۰ نفر به ۸۰۰ نفر رسید و در این مرکز علاوه بر ترک اعتیار به معتادان مهارت‌های فنی نیز آموخته می‌شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران افزود: با حمایت بهزیستی و کمیته امداد طی دو سال گذشته ۱۳۸ میلیارد تومان وام خود اشتغالی  همبه بیماران بهبود یافته پرداخت شد.

شیرازی با بیان اینکه در اجرای اقدامات بازدارنده با توجه به قانون جدید تمامی اموال سوداگران مرگ ضبط خواهد شد، تاکید کرد:  با توجه به گردشگر پذیری مازندران، شرایط فراهم می‌شود تا عاملان توزیع فرصت فعالیت در این استان بیایند،که با حضور به موقع نیرو‌های تخصصی اکنون این استان به وضعیت قرمز برای این افراد سودجو تبدیل شده  است.

وی، نرخ بالای قیمت مواد مخدر در استان را مؤید ناامنی مازندران برای سوداگران مرگ عنوان و خاطرنشان کرد: اخیراً در غرب استان دو باند تهیه مواد مخدر افیونی که غیر بومی بودند، شناسایی و متلاشی شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.