تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۳
کد خبر : 24626

تدوین برنامه‌های هفته ازدواج در مازندران

تدوین برنامه‌های هفته ازدواج در مازندران
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: برنامه‌های هفته ازدواج در راستای ترویج ازدواج و آسان نمودن ازدواج جوانان طراحی شده است.

به گزارش ریحان نیوز،

محمدرضا ییلاقی با بیان اینکه هفته ازدواج از ۱۹ خرداد و با شعار ازدواج آسان و آسمانی آغاز خواهد شد بیان داشت: با تاکیدات مدیرکل محترم ورزش و جوانان مازندران ویژه برنامه‌هایی با هدف بررسی وضعیت ازدواج، طلاق و همچنین استفاده از ظرفیت‌های مشاوره‌ای برای جوانانی که در سن ازدواج هستند دراین هفته پیش بینی شده است.

ییلاقی با اشاره یه اینکه در هفته ازدواج، رئوس برنامه‌ها و روز شمار هفته مذکور از سوی معاونت امور جوانان اعلام شد.افزود: معتقدیم برنامه‌های هفته ازدواج باید به گونه‌ای تعریف شود که جوانان را جذب و در راستای ترویج ازدواج و آسان نمودن ازدواج جوانان باشد که این مهم نیازمند فرهنگ سازی در جامعه است.

وی همچنین درخصوص روز شمار هفته ازدواج در سال ۱۴۰۳ گفت: روز ۱۹ شنبه خرداد بنام ازدواج بهنگام، مسیر سعادت و خوشبختی نامگذاری گردید؛ و یکشنبه ازدواج موفق، آرامش ماندگار. دوشنبه ساده بود، شیرین ماند. سه شنبه سخت بگیری، سخت می‌گذره. چهارشنبه ازدواج، مسیر آرامش و خوشبختی. پنجشنبه انتخاب آگاهانه، زندگی با نشاط و در نهایت روز جمعه بعنوان آموزش و مشاوره، ازدواج پایدار نامگذاری گردید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.