تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۸
کد خبر : 24448

یوسف یوسفی

نماینده ولی فقیه در مازندران: نامه‌های مردم به رئیس جمهور شهید را پیگیری کنید

نماینده ولی فقیه در مازندران: نامه‌های مردم به رئیس جمهور شهید را پیگیری کنید
امام جمعه ساری در خطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه ساری، ضمن اشاره به آخرین سفر استانی رئیس جمهور شهید به مازندران به مسئولان و مدیران تاکید کرد: نامه‌های مردم به رئیس جمهوری پاسخ داده شود و متولیان امور،مصوبات و دستورات آیت‌الله رئیسی در مازندران را به صورت جدی پیگیری و اجرا کنند.

به گزارش ریحان نیوز، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی با بیان اینکه تقوا منشا کمال انسانی است واگر تقوا داشته باشیم کار خطایی نمی‌کنیم و خدمتگزارواقعی خواهیم بود؛ گفت: تقوا یعنی در صحنه‌ای که خدا می‌خواهد، حاضر باشیم و جایی که خدا منع کرد، حضور نداشته باشیم.

خطیب جمعه ساری با اشاره به آغاز کار مجلس دوازدهم و بیانات رهبری به مجلس جدید، یادآور شد: انتظار داریم نسخه رهبری برای مجلس عملی و توصیه‌‎های ایشان جدی گرفته شود و مجلس جدید با متانت، تدبر، تعقل و اندیشه بیشتر و بهتر به دنبال مصوبات درخور و شایسته باشد و دردهای مردم را شناسائی و حل وفصل کند.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به مناسبت‌های پیش رو، از روز جهانی محیط زیست یاد و خاطرنشان کرد: مازندران از نظر محیط زیست مورد توجه دنیاست و حساسیت‌های خاص خود را دارد که انتظار داریم  متولیان و مدیران و مسئولان محیط زیست به این بخش توجه جدی‌تری داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد ،سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی  اشاره کرد و گفت:  امام راحل به واقع روح خدا در کالبد انسان معاصر بودند و این مرد بزرگ تا واپسین نفس دغدغه انقلاب را داشتند و خطر دشمنان را به خوبی درک کرده بودند که این امانت بزرگ را به مردم سپردند و آگاه بودند که مردم امانت وی را حفظ می‌کنند.

عضو خبرگان رهبری، ۱۵ خرداد را به تعبیر حضرت امام خمینی(ره)، مبداء تاریخ جدید معرفی و اظهار داشت: شهدای ۱۵ خرداد پیشکسوت کاروان شهدا هستند و حق زیادی بر گردن ما دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.