تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۵
کد خبر : 24454

یوسف یوسفی

طرح جامع زیرساخت های درمانی مازندران در دست تدوین است

طرح جامع زیرساخت های درمانی مازندران در دست تدوین است
استاندار مازندران در بازدید از بیمارستان امام سجاد(ع) رامسر، گفت: طرح جامع زیرساخت های درمانی مازندران به زودی تهیه می‌شود که در این طرح، چالش‌های بخش آموزش پزشکی همچنین مصوبه ساختِ بیمارستان جایگزین رامسر پیگیری می‌شود. ‎

به گزارش ریحان نیوز، یوسف نوری در دومین روز از سفر به غرب مازندران در حاشیه بازدید از بیمارستان رامسر با بیان اینکه مدت زمان زیادی از تصویب ساخت بیمارستان جایگزین رامسر گذشته است، افزود: در همین راستا مقرر شد ؛طرح جامع زیرساخت‌های آموزش پزشکی و بخش درمانی مازندران با حضور تمامی بیمارستان‌ها و مراکز جامع سلامت و دیگر نهادهای وابسته و نمایندگان وزارت بهداشت برگزار و طرحی یکپارچه تدوین شود که در این طرح مصوبه ساخت بیمارستان رامسر نیز به صورت جدی بررسی و پیگیری می‌شود.

نوری ،بیمارستان رامسر را به لحاظ ظاهری با معماری زیبا توصیف و اضافه کرد: معتقدم چنانچه این بیمارستان هم امکان مقاوم‌سازی داشته باشد ظرفیت مناسبی برای خدمات‌دهی به بیماران محسوب می‌شود، ضمن اینکه در طرح جامع باید دلایل عدم اجرای مصوبه نیز بررسی شود.

وی ادامه داد: همچنین رایزنی‌هایی با معاون وزیر کشور انجام شد تا به صورت حضوری از این بیمارستان بازدید کنند تا موانع احداث بیمارستان را از نزدیک بررسی کنند.

بیمارستان امام سجاد (ع) رامسر با ۷۰ سال قدمت با چالش فرسودگی بنا و مستهلک شدن تجهیزاتِ درمانی دست‌به گریبان است که امکان ارائه خدمات مطلوب به بیماران را ندارد. این درحالی است که مصوبه ساختِ بیمارستان جایگزین برای این شهرستان از سال ۸۹ بدون تخصیص اعتبار بر زمین مانده است و تاکنون تکلیفی برای آن مشخص نشده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.