تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۱۳
کد خبر : 24292

حسین مریخ

دعوت از دکتر قالیباف جهت شرکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی

دعوت از دکتر قالیباف جهت شرکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی
فرمانده قرارگاه جهادی شهید محمد ناظری از دکتر قالیباف جهت شرکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران دعوت کرد.

به گزارش ریحان نیوز، حمیدرضا محمدی کیاپی فرمانده قرارگاه جهادی شهید محمد ناظری، مشاور دبیر در امور ایثارگران و دبیر مناطق آزاد کشور طی پیامی از دکترقالیباف جهت شرکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران دعوت کرد، متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم رب الشهدای والصدیقین»

دکتر قالیباف امید نظام اسلامی با کارآمدی بالا و مدیر توانمند جهادی قطعا شخص ایشان میتواند مسیر آیت الله شهید جمهور را ادامه و بار مشکلات مردم را سبک‌تر کند و او در طول ۱۲سال خدمتش در شهرداری پایتخت ام‌القرای جهان اسلام و همچنین در مقام فرماندهی نیروی انتظامی قرار گرفت تحولات بسیار خوبی را ایجاد کرد.

زمانیکه در راس قوه مقننه قراردگرفت همراه و یاور و یار دولت خادم ملت بود و امیدواریم پابه عرصه انتخاب ریاست جمهوری بگذارد و همان مسیر امامین انقلاب و شهید جمهور را پیگیری نماید.

راستی چرا قالیباف؟ چون اولا، اخوالشهید هست ولی هنوز از زبان ایشان شنیده نشده چون برادر شهیدم طلبکار نظامم و همیشه فرمودند خدمت‌گذار نظام ودملتم دوماً چرا از ایثار دکتر قالیباف در خصوص کناره‌گیری در حین انتخابات ریاست جمهوری به نفع آیت‌الله شهید چیزی نمی‌گوئید و او ایثارگر واقعی است.

سوما ثابت کرد مدیر لایق و خدمت‌گذار شایسته در عین حال بی ادعاست و فقط خدمت به مردم شعار اوست رابعاً در همه جا ایشان مطیع محض امامین انقلاب همچون حاج قاسم عزیز بود.

از محضر دکتر قالیباف عزیز فرمانده تیپ ویژه شهدا در زمان جنگ و جانباز جنگ تحمیلی عاجزانه میخواهیم در چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران شرکت نمایند.

جمعی از طلاب و فضلا، اساتید دانشگاه‌ها و بسیجیان، جانبازان و ایثارگران و خانواده‌های معظم شاهد و جمعی از مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی و سربازان امام و رهبری و جهادگران گروه‌های جهادی

فرمانده قرارگاه جهادی و فرمانده شهید محمد ناظری حمیدرضا محمدی کیاپی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.