تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۱
کد خبر : 24405

سکینه مریخ

گلایه از برای تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور

گلایه از برای تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور
نماینده ولی فقیه در مازندران به بی‌تفاوتی برخی از دستگاه‌ها برای تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور اشاره کرد و خواستار تنبیه این دستگاه‌ها شد.

به گزارش ریحان نیوز،آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای خدمت با بیان اینکه این سانحه هوایی در اردیبهشت اندوه بزرگی بر جان امت اسلامی در بسیاری از کشورهای دنیا وارد کرد، اظهار کرد: تبیین سیره عملی شهید رئیسی باید مورد توجه همگان باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران برلزوم عملیاتی شدن برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور تاکید کرد و افزود: مباحث نظری باید با تدوین الگوی مفهومی و اجرایی بصورت عملیاتی پیگیری شود.
آیت‌الله محمدی لائینی به بی‌تفاوتی برخی از دستگاه‌ها برای تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور اشاره کرد و خواستار تنبیه این دستگاه‌ها شد.
وی در ادامه به جریان غدیر اشاره کرد و گفت: اگر فرهنگ غدیر زنده باشد بسیج زنده است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان مازندران با بیان اینکه احیای غدیر به احیای حیات دینی و کاهش فساد و افزایش دینداری مردم ختم می‌شود، ادامه داد: نامگذاری کودکان تازه متولد شده به نام مبارک ائمه اطهار علیهم‌السلام باید مورد توجه باشد.
وی برلزوم تجدید نظر در چاپ کتاب نام موجود در اداره ثبت احوال تاکید کرد و گفت: اسامی فاصله دار از اهل بیت علیهم‌السلام نباید در این کتاب جانمایی شود.
آیت‌الله محمدی لائینی به اهمیت توجه به مسئله جمعیت و فرزندآوری اشاره کرد و افزود: برنامه‌ریزی برای جلوگیری از سقط جنین نیز باید در دستور کار باشد.
وی برلزوم جانمایی مرکز مشاوره ازدواج در استان تاکید کرد.
امام جمعه ساری به اهمیت بی رویه سموم و آفت‌کش‌ها در مازندران اشاره کرد و افزود: مصرف سموم باید مانند دارو نسخه داشته باشد تا شاهد رشد سرطان در استان نباشیم.
وی به آمار بالای تصادفات جاده‌ای اشاره کرد و گفت: فرهنگ غلط رانندگی و بی توجهی به ضوابط راهنمایی و رانندگی زیبنده جامعه اسلامی نیست.
نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و خاطرنشان شد: وفاق دلسوزان نظام برای تقویت مشارکت مردم در انتخابات ضرورت دارد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.