تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۷
کد خبر : 24350

سکینه مریخ

بی‌توجهی به برنامه‌های شورای فرهنگ عمومی قابل قبول نیست

بی‌توجهی به برنامه‌های شورای فرهنگ عمومی قابل قبول نیست
استاندار مازندران گفت: راهکارها و مفاد جلسات ارتقای فرهنگ عمومی استان باید سریعا شکل اجرایی به خود بگیرد و بی توجهی به این برنامه‌ها قابل قبول نیست

به گزارش ریحان نیوز،یوسف نوری در نشست شورای فرهنگ عمومی استان درساری با بیان اینکه این جلسات و الگو‌های اجرایی آن را  باید جدی گرفت، گفت: تاخیر در اجرای مصوبات این جلسات و برنامه‌ها قابل قبول نیست و باید به صورت کامل با همکاری دستگاه ها اجرا شود

او افزود: برنامه‌ها درجهت ارتقای فرهنگی باید منطبق با زندگی و ماهیت فرهنگی انسان‌ها با تغییر جوامع به روز شده والگو‌های دینی ما در جهت کمال یابی انسانی باید اجرایی شود.

نوری گفت: تشکیل کارگروهی برای تسریع برنامه‌ها و ساخت الگو‌های متناسب با محیط فرهنگی یک ضرورت است، و راهکار مسائل فرهنگی باید قرارگاهی اجرایی داشته باشد.

او با بیان اینکه آیین ها وفرهنگ غدیر مثل همیشه باید به صورت مفصل با برنامه دراستان برگزار شود، افزود: مراسم گرامیداشت شهدای خدمت باید تا چهلم ادامه پیدا کند و شخصیت شهدای خدمت برای الگو گیری تبیین شود، چون این مسئله تحقق شعار انقلاب اسلامی است.

نوری گفت: مباحث نظری دیگر کافیست و نوشتن کتاب و مقاله به تنهایی کمکی نمی‌کند، دیگر وقت بحث کردن و حرف زدن نیست و کار باید شکل اجرایی به خود بگیرد

آیت الله لایینی نماینده ولی فقیه در استان هم در این نشست با بیان اینکه پنج کلان مساله استان مورد بحث گذاشته شد، گفت: اجرایی کردن مصوبات و مسائل همواره مورد تاکید است و از همه مدیران خواسته شد تمام تلاش شان را برای فراهم کردن بستر اجرای آنها بکنند.

وی افزود: تجلیل از غدیر و تبیین درون‌مایه آن و نیز تدوین برنامه هایی برای روزهای مهم خرداد و رحلت امام نیز جزو مباحث این جلسه بود.
نماینده ولی فقیه در استان گفت: انتخابات مهم ترین و فوری ترین مساله استان و کشور است، همه مردم و مدیران باید برای این اتفاق بزرگ آماده کنند تا حضور حداکثری و وفاق جمعی را شاهد باشیم.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.