تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۲
کد خبر : 24316

سکینه مریخ

آغاز به‌کار ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در مازندران

آغاز به‌کار ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در مازندران
ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در مازندران امروز سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ با حضور آقای یوسف نوری استاندار مازندران و اعضای ستاد انتخابات استان آغاز به کار کرد.

به گزارش ریحان نیوز، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در نخستین جلسه رسمی آغاز به کار ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری استان با بیان اینکه کمیته هفتگانه انتخابات ریاست جمهوری مازندران آغاز به کار کرده است گفت: با توجه به فرصت اندک و حجم بالای فعالیت‌های انتخاباتی باید با جدیت و تلاش شبانه روزی کار کرد.

عزیززاده گرجی افزود: تشکیل ستاد اجرایی انتخابات ریاست جمهوری به شهرستان‌های استان ابلاغ شده و جلسه توجیهی با فرمانداران استان نیز هفته آینده با حضور استاندار برگزار می‌شود.

او تعداد شعبه‌های اخذ رای مازندران را طبق برنامه‌ریزی وزارت کشور سه هزار و ۳۰۹ شعبه اعلام کرد و افزود: چهار هزار و ۲۶۰ دستگاه احراز هویت نیز برای انتخابات آینده ریاست جمهوری مازندران در نظر گرفته شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: با توجه به برگزاری انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی، همه شرایط برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در استان فراهم است.

یادآور می‌شود: ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری۱۰ تا ۱۴ خردادماه به‌مدت ۵ روز انجام خواهد شد. سپس شورای نگهبان از ۱۵ تا ۲۱ خرداد صلاحیت ثبت‌نام‌کنندگان را بررسی می‌کند و روز ۲۲ خرداد اسامی نامزد‌های انتخابات دولت چهاردهم منتشر خواهد شد. مهلت تبلیغات کاندیدا‌ها از ۲۳ خرداد تا ۶ تیرماه است و رأی‌گیری برای انتخابِ نهمین رئیس‌جمهور ایران در روز جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ انجام خواهد گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.