تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲:۵۰
کد خبر : 24098

مهرآسا جانعلی پور

آیت الله رئیسی لایق شهادت بود

آیت الله رئیسی لایق  شهادت بود
نماینده مردم قائمشهر و حوزه انتخابیه در مجلس گفت: آیت الله رئیسی شهادت را آرزو داشت و در شب ولادت امام رضا(ع) به خواسته قبلی خود رسید چراکه لیاقتش شهید شدن بود.

به گزارش ریحان نیوز، عمران عباسی کالی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهور و همراهانشان در حادثه بالگرد با بیان اینکه آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور، حجت را بر مردم تمام کرده است، اظهار کرد: شهادت را آرزو داشت و در شب ولادت امام رضا(ع) به خواسته قبلی خود رسید چراکه لیاقتش شهید شدن بود.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه،جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در آخرین سفر رئیس جمهور شهید به مازندران و خرماکلا قائمشهر، از بنده و برادر خوبم آقای کشوری خواستند تا به عنوان نیروهای تازه نفس در خدمت مردم و مجلس باشیم.

عباسی تصریح کرد: شخصیت آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی نزد مردم بسیار محبوب و محجوب بود و این علاقه را می توان از استقبال مردم مازندران از ایشان و هیأت همراه دید.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی خادم الرضا بود و عشق به امام مهربانی ها سبب شد تا شب تولد امام هشتم به شهادت برسد، اظهار کرد: از دست دادن رئیس جمهور، فقدان سنگینی برای کشور و رهبری است چرا که وی بسیار خدوم بود و دغدغه ای جز خدمت به مردم نداشت و در همین راه به شهادت رسید.

عباسی در پایان آیت الله رئیسی را یک مجاهد مردمی برشمرد و گفت: انجام کارهای جهادی و پیگیری مصوبات سفرهای استانی و حضور در بین مردم دردمند از خصایص ویژه این شهید بزرگوار بود که باید سرمشق همه دولتی ها و همه کسانی که برای مردم کار می کنند، قرار گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.