تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۸
کد خبر : 24042

سکینه مریخ

واگذاری بیش از ۴۳ هزار انشعاب برق در مازندران

واگذاری بیش از ۴۳ هزار انشعاب برق در مازندران
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از واگذاری 43 هزار و 932 فقره انشعاب جدید برق به متقاضیان در سطح استان در سال 1402 خبر داد.

به گزارش ریحان نیوز، مهندس حسینی کارنامی با بیان این مطلب اظهار داشت: از این تعداد، 27 هزار و 186 فقره انشعاب خانگی، 7 هزار و 812 فقره انشعاب سایرمصارف، 2 هزار و 143 فقره انشعاب عمومی، 118 فقره انشعاب صنعتی و 6 هزار و 673 فقره انشعاب کشاورزی بوده است.

وی با اشاره به افزایش 5 درصدی واگذاری انشعاب در مقایسه با سال 1401، افزود: همچنین در این سال 5 هزار و 993 فقره انشعاب افزایش آمپراژ انجام شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران با بیان اینکه فروش انشعاب جدید در سال 1402 مبلغ 969 میلیارد ریال و فروش انشعاب تبدیلی مبلغ 185 میلیارد ریال بوده است، تصریح کرد: در حال حاضر 61.5 درصد از کنتورهای برق مشترکین این شرکت به صورت مکانیزه قرائت می گردد.

حسینی کارنامی قرائت مکانیزه کنتورها را شامل قرائت کنتورهای دیجیتالی با پروب و قرائت کنتورهای آنالوگ از طریق پردازشگر تصویری عنوان کرد و گفت: از مزایای این روش می توان به کاهش هزینه های قرائت، افزایش دقت قرائت، جلوگیری از هدر رفتن انرژی و زمان و به روزرسانی اطلاعات مشترکین اشاره کرد.

وی همچنین با اشاره به پیشرو بودن توزیع برق مازندران در زمینه “خرید مودم از طریق سیستم ساتپ” در سال 1402، اظهار داشت: دفتر نظارت بر خدمات مشترکین این شرکت برای سال 1403 اهداف زیر را با محوریت اقداماتی چون
پیگیری استقرار نرم افزار پاپیروس (بایگانی الکترونیک) در راستای حذف پرونده های فیزیکی ؛مکانیزاسیون‌سازی فرآیند نصب انشعاب و بازدید از محل با استفاده از نرم افزار اندروید؛ایجاد بستر مناسب جهت کاربردی سازی GIS در فرآیندهای خدمات مشترکین؛افزایش تعداد تبدیل آمپراژ از حدود شش هزار به ده هزار مورد در سال 1403 وافزایش 10 درصدی قرائت مکانیزه پیگیری خواهد نمود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.