تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۷
کد خبر : 23892

سکینه مریخ

دولت آیت‌الله رئیسی شایسته تمجید است

دولت آیت‌الله رئیسی شایسته تمجید است
نماینده ولی فقیه در مازندران در مراسم دیدار رئیس‌جمهور با مردم مازندران در مصلای امام خمینی(ره) ساری با قدردانی از مردم برای استقبال پرشور از رئیس دولت سیزدهم گفت: دولت آیت‌الله رئیسی به تعبیر رهبر معظم انقلاب علاوه بر تشکر شایسته تمجید است.

به گزارش ریحان نیوز، آیت‌الله محمدباقر محمدی لایینی روز پنجشنبه اظهار کرد: از دولت مردمی برای انجام فعالیت جهادی تشکر می‌کنیم و از حضور رئیس جمهور در این استان سپاسگزاریم.

وی با اشاره به احیای حدود ۹ هزار واحد تولیدی راکد در کشور و ۳۹۵ واحد تولیدی در مازندران با سیاست‌های دولت سیزدهم گفت: دغدغه رئیس‌جمهور برای احیای واحدهای تولیدی راکد قابل تحسین است.

امام جمعه ساری خطاب به رئیس‌جمهور گفت: مازندران فرصت‌های زیادی دارد، اما چالش‌هایی هم در این استان داریم. گردشگری، طبیعت زیبا، کشاورزی، صنعت، محیط زیست، دامپروری، شیلات و مهم‌تر از همه منابع انسانی و جوانان نخبه این سرزمین ظرفیت‌های خوب مازندران است.

آیت‌الله لائینی گفت: همت رئیس‌جمهور در مبارزه با فساد، زمین‌خواری، تجاوز به منابع ملی و طبیعی که با دستور تشکیل کمیته ویژه برای بررسی و رسیدگی به این موضوع شدت گرفت، شایسته تحسین است و صمیمانه از ایشان تشکر می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.