تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۶
کد خبر : 23723

سکینه مریخ

بیمارستان ۳۰۰ تخت خوابی رازی قائم شهر آماده بهره برداری توسط رئیس جمهور

بیمارستان ۳۰۰ تخت خوابی رازی قائم شهر آماده بهره برداری توسط رئیس جمهور
بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی رازی قائم شهر آماده بهره برداری رسمی ریاست جمهوری در سفر به مازندران است.

به گزارش ریحان نیوز ، بیمارستان رازی قائم شهر یکی از بیمارستان‌های قدیمی استان مازندران است که در دوره پهلوی اول در این شهر ساخته شده ولی به دلیل قدمت زیاد، این بیمارستان شرایط خوبی برای ارائه خدمات مناسب به بیماران این شهرستان و شهرستان‌های همجوار نداشته است.

بیمارستان رازی قائم شهر که تنها بیمارستان دولتی در این شهر می‌باشد با مصوبه هئیت دولت وقت در سال ۱۳۸۷ کلنگ ساخت آن به زمین زده شد، اما به دلیل بی توجهی‌های دولت‌های گذشته سال‌ها این طرح مسکوت و متوقف مانده بود.

با روی کار آمدن دولت سیزدهم و با تامین منابع اعتباری مناسب، خوشبختانه روند ساخت این بیمارستان جهش خوبی به خود گرفت و نهایتا با هماهنگی لازم بین دانشگاه علوم پزشکی مازندران و وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی این بیمارستان در سال ۱۴۰۲ تکمیل و آماده بهره برداری شد.

همزمان با سرعت گرفتن ساخت بیمارستان در دو سال گذشته، امکانات و تجهیزات پزشکی و درمانی مورد نیاز هم به تدریج خریداری، تامین و وارد بیمارستان شد تا هرچه زودتر این مرکز درمانی افتتاح شود.

بیمارستان ۳۰۰ تخت خوابی رازی قائم شهر با ارائه خدمات پزشکی و درمانی سایر رشته‌های تخصصی و فوق تخصصی در واقع هدیه دولت سیزدهم آقای رئیسی به مردم قائم شهر و شهرستان‌های همجوار است که برای ساخت و تجهیز آن ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار دولتی هزینه شده است.

بیمارستان جدید التاسیس ۳۰۰ تخت خوابی تخصصی و فوق تخصصی رازی قائم شهر قرار است در جریان سفر دوم رئیس جمهور به مازندران بطور رسمی توسط دکتر رئیسی افتتاح شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.